Secțiune susținută de

5 motive pentru care merită să folosești grupurile de pe LinkedIn

Portal HR \ Opinia consultantului \ 5 motive pentru care merită să folosești grupurile de pe LinkedIn

Probabil că una din inițiativele cele mai valoroase pentru îmbunătățirea modului în care îți poziționezi profilul profesional în epoca rețelelor sociale în care trăim este, în afară de creșterea inspirată a rețelei de contacte, implicarea în dialog, participarea la discuții pe teme specifice domeniului tău de activitate, oferirea de idei și comentarii de calitate pentru grupurile în care ai decis să te inscrii.

Ca și procesul de dezvoltare a rețelei, și acesta, de comunicare și inter-relaționare, nu este unul pe care să îl poți considera încheiat la un moment dat. Beneficiile majore ți le va aduce doar în măsura în care te implici permanent într-un dialog de calitate, urmărești subiectele de interes și participi activ (și am sublinia noi constructiv) la discuții.

S-ar putea ca la început, pănă reușești să transformi această practică în obicei, să ai senzația că petreci prea mult timp în universul social virtual și să nu percepi neapărat avantajele pe care acest consum de resurse ți-l aduce. În timp însă, odată cu filtrarea atentă a zonelor de interes, investiția de energie se va explica de la sine.

Grupurile de pe LinkedIn sunt probabil una din cele mai sigure surse de beneficii în plan profesional (e adevărat că vorbim aici de beneficii la nivel de imagine/reputație și pe termen lung), iar articolul pe care ți-l recomandăm azi îți mai clarifică (dacă era necesar) 5 motive esențiale pentru care nu o să îți pară rău că te-ai implicat în discuții:

1. Ai astfel ocazia să înveți de la profesioniștii din același grup.

2. Ai șansa să îți descoperi pasiunea (care nu întotdeauna este sinonimă cu ceea ce faci zi de zi, din păcate).

3. Ai ocazia să îți faci vocea auzită în comunitate, grupurile de pe LinkedIn fiind un vehicul esențial de comunicare a informațiilor/articolelor/ideilor tale sau ale celor pe care îi admiri.

4. Îți poți pune la punct o audiență de nișă, pe segmentul profesional în care te interesează cel mai mult să te poziționezi ca profesionist recunoscut.

5. Ai ocazia (și provocarea) de a livra întotdeauna conținut de calitate, relevant și important pentru cei cu care interacționezi (aspect valabil atât dacă participi la discuții într-un grup sau dacă decizi să îți gestionezi propriul tău grup de discuții pe LinkedIn).

Află mai multe detalii despre beneficiile utilizării grupurilor de pe LinkedIn pentru reputația și profesionalismul tău din articolul Top Five Reasons to Use LinkedIn Groups.

Data articol: ianuarie 19, 2012

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam