Hot Now

Brandul vostru de angajator cu cine „vorbește”?

03 08 2015, Portal HR , Un comentariu, 2.783 afisari
Ce organizații își mai pot permite să ignore impactul pe care îl are social media asupra modului în care profesioniștii caută informații despre potențiali angajatori, asupra productivității lor și, implicit, asupra manierei în care se raportează la restul pieței și își planifică traseul profesional?

Dincolo de importanța covârșitoare a unei strategii pentru dezvoltarea acestui brand (de angajator sau de talente), pentru că nu avem nicio îndoială că acest lucru nu se poate face într-un mediu steril, pur teoretic, ci doar în interacțiune cu consumatorii (chiar, voi știți care sunt consumatorii brandului vostru de angajator?), vă recomandăm azi un articol de pe Eremedia care comentează 3 exemple de interacțiuni inspirate ale brandului organizațional cu consumatori mai mult sau mai puțin previzibili.
În primul exemplu detaliat este vorba despre compania Kohl’s care a postat pe pagina de cariere de pe Facebook o poză cu unul dintre angajații din depozit, însoțită de textul „Zi sau noapte, echipa noastra din Ottawa are nevoie de tine”. Nimic deosebit la prima vedere, nu? Mai interesante au fost însă reacțiile (comentariile), mai ales cel al soției angajatului din fotografie. Comentariul ei, pozitiv și personal, a atras o reacție inspirată din partea departamentului de comunicare de la Kohl și restul e… o poveste cât se poate de reală despre cum se pot aduna like-uri în favoarea unui angajator, poveste din care cine vrea are de învățat.
Dacă vreți să descoperiți exact ce a răspuns compania și ce impact a avut acest dialog pe Facebook în termeni de vizibilitate, dar și dacă sunteți curioși să aflați care sunt și celelalte 2 situații de comunicări inspirate prin intermediul social media, citiți tot articolul The Most Buzzed about Social Recruiting Posts of the Week.
Comentarii (1)
  1. Andreea spune:

    social media are un impact puternic in formarea individului.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter