Caile intortocheate ale brandingului personal
E relativ usor cand esti o bautura, o crema, un detergent. Au altii grija de brandul tau. Echipe intregi de specialisti il (de)construiesc, il (re)inventeaza, il aseaza in piata si pe raft, il conving pe consumator sa te cumpere/ savureze/ utilizeze… si sa te cumpere din nou, sa te foloseasca din nou, sa te caute atunci cand ii gasesc doar pe altii, sa te astepte sa apari atunci cand stocul este gol, sa te puna pe lista de “dorite” atunci cand pleaca la cumparaturi.
Cand esti candidat, totul este mult mai complicat. Tu esti si de o parte si de alta. Esti (sau ar trebui sa fii) brandul si echipa de specialisti in acelasi timp. Daca nu te ocupi suficient de bine si de atent de tine, o sa ajungi pe un raft din spate, departe de intervalul optim in care penduleaza privirea cumparatorului/ angajatorului. Daca te ocupi doar din cand in cand de tine, e posibil sa te cumpere accidental unul sau altul (pentru ca nici ei nu s-au gandit suficient de bine inainte de ce au nevoie) si tie sa nu iti placa punga in care te-au aruncat sau vecinii din frigiderul in care te-au asezat.
Cum sa fii si sa te (re)inventezi in acelasi timp? Cum sa te construiesti ca brand imbunatatindu-ti prezenta online, cum sa te pozitionezi la capat de raft, sa te ridici la nivelul privirii companiei care te intereseaza, sa-i faci sa te gaseasca si atunci cand nu stiu ca te-au cautat?
Afla mai multe despre asta, participa la Webinar-ul ERE de pe 4 noiembrie2009 :
CREATING A PERSONAL BRAND: INCREASING YOUR ONLINE PRESENCE
E simplu. Dai click AICI si te inregistrezi.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam