Candidatul față în față cu angajatorul
În lumea brandului de angajator, a CV-ului infografic și a interviului prin SMS, modul în care o organizație interacționează cu candidații (potențiali sau actuali) este determinant pentru succesul proiectelor de recrutare pe termen lung. Orice derapaj în comunicare, indiferent de nivelul la care se petrece el, are șanse să afecteze imaginea companiei și să dea naștere la probleme de credibilitate în piață.
Astfel, ceea ce în vest este denumit prin sintagma „candidate experience„, adică totalitatea interacțiunilor pe care un profesionist le are cu organizația (fie că este vorba doar de un contact prin e-mail, de o aplicație online, de un interviu sau mai multe), se dovedește a fi un aspect esențial pe care o companie cu o strategie eficientă de atragere și management al talentelor trebuie să o gestioneze în consecință.
Cei de la Talemetry pun la dispoziția abonaților ERE un ebook pe această temă, detaliind factorii economici care au dus la creșterea importanței relației candidatului cu organizația, tacticile necesare pentru a atrage o masă mare de candidați neutilizați, cifrele care dovedesc importanța „experienței candidatului” și modalități de măsurare a impactului tehnicilor de atragere a candidaților și de creștere a eficienței în recrutare.
Descărcați acum (dacă sunteți abonați ERE) ebook-ul:
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam