Hot Now

Ce abilitati ai in profilul tau de pe LinkedIn?

23 03 2011, Portal HR , Comenteaza, 6.960 afisari

Daca ai intrat doar de cateva ori pe LinkedIn, ti-ai schitat profilul dar nu intelegi de ce vorbeste atat de multa lume despre cat de util este din punct de vedere profesional, s-ar putea ca articolul pe care il recomandam azi sa fie exact ceea ce ai nevoie.

Ideea de baza de la care porneste este aceea ca doar existenta profilului tau in aceasta retea nu iti asigura, de fapt, beneficiile despre care se vorbeste atunci cand se vorbeste despre LinkedIn. E nevoie de mai mult efort (stim, nimic nu e simplu, din pacate) si de o investitie constanta de timp si resurse de energie si atentie.

In afara de importanta actualizarii permanente a informatiilor din profil si de eforturile constante (am indrazni sa spunem zilnice) de construire a retelei (nu uita in acest scop de functia de share si de posibilitatea de inscriere in grupuri cu interese profesionale similare), LinkedIn a lansat de curand si sectiunea de skills. Cu ajutorul acestei optiuni, poti adauga in profilul tau acele abilitati/competente care te pot comunica si promova mai bine in ochii potentialilor angajatori.

LinkedIn iti ofera detalii despre ce presupune zona respectiva de competenta pe care vrei sa o incluzi in profilul tau, despre profile de profesionisti care o au deja activa, dar si, foarte interesant, despre cresterea interesului pentru competenta/abilitatea respectiva in comparatie cu altele specifice pentru aceeasi zona profesionala. Nu in ultimul rand, o cautare dupa o anumite abilitate iti ofera la rezultate si grupurile de Linkedin de interes, facilitandu-ti astfel accesul la discutii relevante.

Citeste tot articolul How To: Optimize Your LinkedIn Profile’s New Skills Section pentru o clarificare a modului in care alegerea inspirata dar corecta a abilitatilor care te reprezinta iti poate sustine brandul personal si aduce efectiv profilul tau in cautarile angajatorilor.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Revista HR Manager împreună cu Humanistic organizează miercuri 8 iulie, între orele 14.00-16.00, evenimentul online „DIGITAL LEARNING ORGANISATION. FAST FORWARD”. Vom afla cum arată și cum construim o strategie de digitalizare a procesului de învățare aplicabilă pentru o organizație care învață în mod constant, și nu doar forțată de împrejurări. Discuțiile despre digitalizarea procesului de învățare […]

Detalii

În cadrul CiscoLive!, eveniment organizat în mediul virtual pentru prima dată, în perioada 16-17 iunie 2020, experții și specialiștii Cisco au explorat modul în care tehnologia va ajuta la modelarea noii normalități pe care o trăim. Această criză a subliniat importanța de a avea tehnologii de infrastructură rezistente și scalabile la nivel global, pentru a […]

Detalii

Jumătate din populația școlară a României nu are acces la ceea ce are în mod obișnuit un copil la oraș: nu are posibilitatea unui program de școală prelungit, nu are acces la programe extrașcolare, are profesori care fac naveta între 2-3 școli, învață în școli neîncălzite și cu WC-ul în curte. Mai mult decât atât, […]

Detalii

Pandemia, la fel ca orice mare criză, este testul angajatorilor puternici, iar ultimele luni au forțat afacerile să iasă din zona lor de confort și să se adapteze pe toate planurile noii normalități. Comunicarea transparentă și clară a devenit rapid piatra de temelie a companiilor progresiste, care au înțeles că atât clienții, cât și potențialii […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter