Hot Now

Companiile din România și social media

15 05 2012, Portal HR , Comenteaza, 3.249 afisari

Dacă vi se pare că povestea asta despre social media și impactul ei asupra organizațiilor este mai degrabă un moft, poate că statistici concrete despre cum folosesc companiile din România social media (pentru branding, promovare, comunicare etc.) ar putea să vă convingă să vedeți lucrurile diferit.

Un articol recent de pe Manafu.ro pune la dispoziție exact acest gen de date și, fiind susținători ai utilizării acestor rețele și în resurse umane, nu puteam să nu vi-l recomandăm. Datele provin dintr-un studiu făcut de Gfk anul trecut și urmăresc ce instrumente se folosesc (în mod programat, ca parte a unei strategii), dar și care este scopul campaniilor.

Iată și câteva din observațiile/concluziile noastre:

1. Facebook continuă să fie în top atunci când vine vorba de o strategie social media.

2. În mod neașteptat, LinkedIn este abia pe locul 6, după forumuri de discuții, Google +, Youtube și bloguri independente.

3. Conceptul de blog al unui angajat începe să fie văzut efectiv ca instrument de comunicare și la noi.

4. Scopul campaniilor este foarte mult axat pe calitatea relației organizație/client (de unde și o posibilă extrapolare, credem noi, către ideea de dezvoltare de comunitate de fani, cu impact direct în zona managementului comunităților de talente despre importanța cărora pentru succesul strategiilor de HR am mai vorbit.)

Află mai multe detalii în articolul Cum folosesc social media companiile din Romania.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter