Hot Now

Cum îți faci profilul de pe LinkedIn mai interesant pentru angajatori

09 06 2016, Portal HR , Comenteaza, 3.657 afisari

E probabil evident pentru toată lumea că LinkedIn reprezintă mai mult decât o platformă de networking pentru zona de business, funcționând adesea ca o bază de date pentru angajatori, atât pentru procese de recrutare active, cât și pentru comunicarea cu candidați pasivi cu profile interesante.

Acestea fiind spuse, pentru un candidat, prioritatea pe LinkedIn ar trebui să fie aceea de a-și pune la puct (și actualiza periodic) un profil care să atragă atenția potențialilor angajatori. Acesta este motivul pentru care vă recomandăm azi un infografic care include 23 de modalități prin care un profesionist se poate asigura că profilul de pe LinkedIn este mai atractiv pentru angajatori.

Iată câteva din sugestiile interesante care ne-au atras atenția:

  1. Asigură-te că ai o poză de profil potrivită.
  2. Asigură-te că toate elementele de bază are profilului sunt actualizate (URL-ul asociat, Headline-ul care ar trebui să includă mai mult decât titlul postului, datele de contact)
  3. Utilizează în profil cuvinte care apar frecvent în descrierile joburilor pe care le ai în vedere.
  4. Folosește Rezumatul pentru a-ți spune „povestea” într-un mod cât mai personal, ca și cum ai sta de vorbă cu cineva.
  5. Cere recomandări de la colegi actuali sau anteriori dar editează profilul și scoate toate recomandările care nu sunt relevante pentru ceea ce te interesează.
  6. Actualizează în permanență zona de Skills.
  7. Asigură-te că rețeaua de contacte crește constant (nu e necesar să îi fi cunoscut față în față pe toți cei cu care te conectezi)

Pentru și mai multe sugestii, consultați infograficul:

21312Sursa infografic aici.

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Adauga comentariu

Cele mai noi

Finalul anului universitar înseamnă, pentru mulți tineri, inițierea unui proces de căutare a unui loc de muncă, unii dintre ei fiind la primul demers de acest fel. Companiile fac și ele eforturi să atragă tineri interesați să evolueze pe plan profesional sau să-și înceapă cariera, mai ales în condițiile în care rata de ocupare pe […]

Detalii

Experiența angajaților, parcursul lor în organizație – de la recrutare și până la exit interview -, nevoile acestora într-o piață a muncii post-pandemie, digitalizarea departamentului de HR și integrarea inteligenței artificiale în activitățile angajaților sunt doar câteva dintre subiectele abordate în cadrul conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating […]

Detalii

Un robot poate suplini lipsa a patru manipulatori de produse şi materiale Roboţii mobili sunt capabili să transporte sarcini de până la 1.350 de kg Baza de roboți va creşte constant cu 30-40% în următorii ani Roboţii mobili autonomi pot fi o alternativă prin care companiile din România pot să depăşească criza de personal necesar […]

Detalii

După ce, la finalul anului trecut, a fost anunțată deblocarea a 90.000 de posturi vacante din aparatul de stat, luna mai a venit cu vestea înghețării angajărilor în instituțiile publice, până la sfârșitul anului. Luna aprilie pare, astfel, să fi fost ultima în care numărul de joburi noi scoase în piață a depășit pragul de […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter