Hot Now

De la ofertă la job

13 02 2012, Portal HR , 2 comentarii, 4.488 afisari

Din punctul de vedere al celui care derulează un proiect de recrutare, momentul în care candidatul ales primește și (ideal) acceptă oferta poate să pară etapa finală a unui proces de multe ori anevoios și excesiv consumator de resurse de toate felurile. În realitate însă (și recrutorii cu experiență o știu), succesul unui proces de recrutare nu este dat de acceptarea sau refuzarea unei oferte. Sau, ca să fim mai optimiști, nu acesta este singurul factor care îl determină.

O recrutare de succes înseamnă performanță în timp, iar pentru ca acest lucru să se întâmple mai este nevoie de câteva ingrediente esențiale. Mai contează, e adevărat, și procesul de induction dar până acolo mai este un pas pe care multe organizații îl trec cu vederea. Ce i se întâmplă candidatului între momentul în care primește oferta și vine prima zi la noul loc de muncă?

Webinarul ERE pe care vi-l recomandăm pentru data de 15 februarie 2012 discută această etapă din perspectiva unor cazuri căt se poate de reale și a unui studiu derulat pe companii din Fortune 500. Într-o oră de discuții veți descoperi cât de importantă este prima impresie pe care o companie o lasă unui candidat și care sunt practicile de succes pentru a evita situațiile neplăcute în care un profesionist se „râzgăndește” aparent peste noapte/fără motiv și nu-și mai onorează promisiunea făcută.

Află mai multe detalii și înscrie-te la webinarul From Offer to Seat: The Lack of Luv Tour de pe ERE.net din data de 15 februarie 2012.

Comentarii (2)
  1. Ana-Maria spune:

    Am fost recrutata de catre o firma de recrutare pentru un job. Prima mea zi de munca a inceput cam asa: mi s-au prezentat toti colegii si superiorul direct. Directorul companiei nici nu a venit sa ma vada. Apoi, am fost lasata timp de o saptamana sa ma acomodez, adica sa stau degeaba timp de 8 ore/ zi, adica timp pierdut. Dupa aceasta perioada, am avut o sedinta in care mi s-a spus doar atat: avem nevoie de oameni pentru un nou proiect. Eu, lucram pe pozitia de recruiter. Nu mi s-au spus ce sarcini am, care sunt responsabilitatile, ce am de facut. Nu mai zic ca superiorul meu direct nu stia ce facea recrutorul dinaintea mea. Drept consecinta, am fost nevoita sa caut in documentele persoanei dinaintea mea pentru a ma informa pentru ca nu am primit nicio instructiune. Intr-adevar este foarte important ca angajatul sa aiba rezultate foarte bune dar intrebarea mea este cum, daca exista un astfel de caz? Ce poate face respectiva firma de recrutare pentru ca acest lucru sa nu se intample? O zi minunata.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter