Hot Now

Mai multe recomandări interne în 5 pași simpli

07 10 2011, Portal HR , Comenteaza, 3.763 afisari

În recrutare, un sistem bun de recomandări interne  nu este doar o modalitate de a economisi timp și bani dar și un instrument de creștere a ceea ce Lou Adler denumește prin sintagma „calitatea angajării” („quality of hire”). Experiența companiilor care folosesc un astfel de mecanism de recomandări a scos la iveală rate mai mari de succes ale proceselor de evaluare, o capacitate de integrare crescută a celor noi veniți și, în timp, nivele de performanță ridicate.

Dacă nu aveți încă pus la punct în organizație  un astfel de sistem de recomandări interne sau dacă aveți dar nu vi se pare că funcționează suficient de bine, vă recomandăm azi un ebook pe această temă.

Ghidul pornește de la necesitatea de a optimiza mecanismul referințelor interne și vă oferă informații utile despre cum puteți transforma fiecare angajat într-un recrutor, despre modalitățile de extindere a activității în rețelele sociale în care activați deja, despre campanii de recrutare cu impact și tehnici de adaptare a conținutului mesajelor pentru a le asigura eficiența etc.

Descarcă acum ghidul Increase Referrals in 5 Easy Steps.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter