Hot Now

Pagina de companie pe LinkedIn – idei pentru un brand de angajator puternic

16 02 2015, Portal HR , Comenteaza, 2.759 afisari

În efortul de a dezvolta un brand de angajator (sau de talente) care să te ajute să rezolvi mai repede și mai bine proiectele de recrutare pe care le derulezi pentru organizația în sau pentru care lucrezi, cât de multă atenție ai acordat paginii de companie pe LinkedIn?

Cu toții suntem preocupați să ne punem la punct un profil pe LinkedIn cât mai atractiv, fie că ne aflăm în căutarea unui job, vrem să fim la curent cu ce se întâmplă în piață sau avem nevoie de o rețea puternică de contacte pentru a ne atinge obiectivele profesionale, dar foarte puțini sunt conștienți de importanța și impactul paginilor de companie pe LinkedIn atunci când vine vorba de un brand organizațional puternic.

Paginile de companie oferă o ocazie unică de a ține legătura cu toți profesioniștii interesanți din piață, ele sunt un spațiu virtual de comunicare și împărtășire de informații cheie despre organizație, de la datele de bază până la informații despre prezența în media, de inițiative, idei și experiențe care definesc organizația în detaliu. În plus, paginile de companie oferă posibilitatea de postare de anunțuri de joburi și de atragere, astfel, de profesioniști activ interesați într-o schimbare.

Dacă nu aveți încă o pagină de companie, puteți începe să o construiți de aici. După ce completați rubricile de bază, nu uitați să vă atrageți „followers” și să parcurgeți și ghidurile pe care LinkedIn le pune la dispoziție despre managementul inspirat al acestui mediu de comunicare.

Nu în ultimul rând, pentru doze mari de inspirație și idei de pus în aplicare, vă recomandăm prezentarea de mai jos care analizează cele mai bune pagini de companie de pe LinkedIn în 2014:

Best LinkedIn Company Pages in 2014 from LinkedIn

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter