Hot Now

Priorităţi şi tendinţe în HR pentru 2013

21 01 2013, Portal HR , Comenteaza, 5.207 afisari

Fac parte din lista cu cele mai importante strategii ale oricărei organizaţii care-şi propune să facă faţă provocărilor pe care le va avea de înfruntat în acest an. Dacă nu aţi reuşit încă să creionaţi un plan strategic solid, vă recomandăm acest studiu realizat de către firma McClean & Company care oferă soluții practice pentru problemele din zona HR.

Echipa de cercetare a firmei desfășoară la începutul fiecărui an un studiu despre prioritățile și tendințele în HR cu participarea respondenților atât din zona HR, cât și din business pentru a putea oferi o imagine completă a trendurilor curente.

Studiul pe care vi-l recomandăm azi a fost aplicat unui număr de 368 de participanți care au fost rugați să evalueze și să ofere un feedback legat de previziunile lor în aceast domeniu pentru 2013.

Iată și câteva din cele mai importante concluzii cu privire la trenduri și priorități:

– majoritatea respondenților sunt de părere că social media va fi principalul canal de recrutare a noilor angajați. Până la finalul anului, 80% dintre organizații vor implementa această modalitate de a găsi cei mai potriviți angajați;

– introducerea unor noi tehnici pe bază de joc (gamification) va constitui cel mai important trend care va aduce o creștere în 2013;

– dezvoltarea unei politici de responsabilitate socială în organizații va fi o prioritate pentru HR, 35% din departamentele de HR afirmând că o folosesc deja;

– managementul talentelor si al personalului vor constitui două funcții prioritare atât pentru HR, cât și pentru business;

– atingerea unor interese comune pentru HR și business va juca un rol important pentru succesul departamentului de HR;

– îmbunătățirea și creșterea performanței echipei este relevantă pentru business, deoarece organizațiile care vor folosi cele mai bune practici de formare vor crește și rata de succes a echipei cu peste 30%.

Care sunt zonele unde este nevoie de îmbunătățiri?

– dezvoltarea leadership-ului va fi esențială cu efect direct pentru creșterea productivității și a implicării angajaților;

– un angajament mai mare din partea angajaților va duce la performanță, retenție și creativitate cu un impact pozitiv pentru organizație;

– dezvoltarea angajaților ca efect direct al implicării lor;

– implementarea unor programe eficiente de management strategic;

– folosirea unei strategii eficiente pentru planificarea forței de muncă pentru a atrage oamenii potriviți la locul și momentul potrivit.

Conform rezultatelor studiului, majoritatea respondenților sunt optimiști în legătură cu noul an, anticipând o creștere în două direcții organizaționale cheie: beneficii și numărul de angajați.

Pentru mai multe informații, vă invităm să citiți raportul cu rezultatele studiului, disponibil aici.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Cea de-a X-a ediție a Conferinței Naționale a Directorilor IT din România, organizată de către Asociația CIO Council România și Revista CARIERE, va avea loc pe 6 octombrie 2022, între orele 8.45-17.00, la Hotel Radisson Blu din București, sala Atlas. Evenimentul va reuni peste 250 de profesioniști și manageri IT, CIOs și COOs, oferindu-le acestora […]

Detalii

Peste 120 de studenți și profesori universitari din toată țara sunt așteptați să se înscrie la cea de-a 6-a ediție a programului FUTURE – Construiește cu pasiune, cel mai complex program de orientare în carieră din România. Timp de 6 luni, studenții – profesorii-  angajatorii SYKES part of Sitel Group® se vor întâlni săptămânal pentru […]

Detalii

Un raport KPMG în România relevă pentru prima dată mixul de remunerare a directorilor executivi, financiari si non-executivi ai companiilor listate la Bursa de Valori, inclusiv tipurile de stimulente sau alte recompense pe termen lung. Analiza KPMG în România “Studiu privind sistemul actual de remunerare a directorilor executivi și a membrilor Consiliilor de Administrație din […]

Detalii

Dacă anii anteriori au adus angajaților provocări sociale și sanitare, anul acesta a venit cu încercări financiare care au pus sub lupă capacitatea românilor de a-și gestiona eficient bugetul. După creșteri succesive ale inflației și sub impactul crizei energetice, 80% dintre angajații români au început să ia măsuri pentru a-și proteja bugetul, anticipând costurile din […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter