Hot Now

Priorităţi şi tendinţe în HR pentru 2013

21 01 2013, Portal HR , Comenteaza, 4.626 afisari

Fac parte din lista cu cele mai importante strategii ale oricărei organizaţii care-şi propune să facă faţă provocărilor pe care le va avea de înfruntat în acest an. Dacă nu aţi reuşit încă să creionaţi un plan strategic solid, vă recomandăm acest studiu realizat de către firma McClean & Company care oferă soluții practice pentru problemele din zona HR.

Echipa de cercetare a firmei desfășoară la începutul fiecărui an un studiu despre prioritățile și tendințele în HR cu participarea respondenților atât din zona HR, cât și din business pentru a putea oferi o imagine completă a trendurilor curente.

Studiul pe care vi-l recomandăm azi a fost aplicat unui număr de 368 de participanți care au fost rugați să evalueze și să ofere un feedback legat de previziunile lor în aceast domeniu pentru 2013.

Iată și câteva din cele mai importante concluzii cu privire la trenduri și priorități:

– majoritatea respondenților sunt de părere că social media va fi principalul canal de recrutare a noilor angajați. Până la finalul anului, 80% dintre organizații vor implementa această modalitate de a găsi cei mai potriviți angajați;

– introducerea unor noi tehnici pe bază de joc (gamification) va constitui cel mai important trend care va aduce o creștere în 2013;

– dezvoltarea unei politici de responsabilitate socială în organizații va fi o prioritate pentru HR, 35% din departamentele de HR afirmând că o folosesc deja;

– managementul talentelor si al personalului vor constitui două funcții prioritare atât pentru HR, cât și pentru business;

– atingerea unor interese comune pentru HR și business va juca un rol important pentru succesul departamentului de HR;

– îmbunătățirea și creșterea performanței echipei este relevantă pentru business, deoarece organizațiile care vor folosi cele mai bune practici de formare vor crește și rata de succes a echipei cu peste 30%.

Care sunt zonele unde este nevoie de îmbunătățiri?

– dezvoltarea leadership-ului va fi esențială cu efect direct pentru creșterea productivității și a implicării angajaților;

– un angajament mai mare din partea angajaților va duce la performanță, retenție și creativitate cu un impact pozitiv pentru organizație;

– dezvoltarea angajaților ca efect direct al implicării lor;

– implementarea unor programe eficiente de management strategic;

– folosirea unei strategii eficiente pentru planificarea forței de muncă pentru a atrage oamenii potriviți la locul și momentul potrivit.

Conform rezultatelor studiului, majoritatea respondenților sunt optimiști în legătură cu noul an, anticipând o creștere în două direcții organizaționale cheie: beneficii și numărul de angajați.

Pentru mai multe informații, vă invităm să citiți raportul cu rezultatele studiului, disponibil aici.

Adauga comentariu

Cele mai noi

În perioada 12 – 22 aprilie, se desfășoară a 3-a ediție din cadrul celui mai mare târg de carieră din țară, Angajatori de TOP, cu focus pe inginerie. După ce candidații au avut oportunitatea de a aplica la joburile din edițiile trecute, Business și Tehnologie, a venit și rândul persoanelor care își doresc o carieră […]

Detalii

Dacă ți se pare că lumea business-ului este cea care ți se potrivește, dar nu ai avut până acum șansa să te dezvolți în această direcție, atunci IDEA2 este oportunitatea perfectă pentru tine. Scopul acestui eveniment este de a ajuta participanții aflați la început de drum să acumuleze cunoștințele necesare demarării și dezvoltării propriului business. […]

Detalii

Cu toate că telemunca are o reglementare în legislația noastră încă de acum aproape trei ani, Legea nr. 81/2018, dovedită extrem de utilă când, acum un an de zile, a venit un îndemn oficial, odată cu instalarea stării de urgență, la trimiterea angajaților să lucreze de acasă, acolo unde e posibil, legea are în continuare […]

Detalii

CIO Council și Revista CARIERE organizează miercuri, 14 aprilie, între orele 15:00 – 17:30, o nouă ediție CIO TALKS „Digital first. The new era of hybrid workplace”. Acest webcast explorează schimbarea de mentalitate pe care o generează noua normalitate a muncii de tip hibrid (WFH/WFO), dar și adaptarea spectaculoasă a strategiilor de business la noua realitate. […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter