Hot Now

Recrutarea socială – oportunități și capcane

22 12 2014, Portal HR , Comenteaza, 2.626 afisari

Recrutarea socială nu mai este de ceva vreme o noutate, iar internetul pune la dispoziție celor interesați multe exemple de campanii de recrutare prin intermediul rețelelor sociale, strategii de recrutare socială, liste de idei/instrumente testate care pot fi aplicate imediat etc. Ceea ce pentru unii recrutori mai pare încă o modă a devenit o realitate cât se poate de palpabilă pentru cei care știu să o integreze eficient într-o strategie de recrutare 2.0.

Rezultatele studiului Jobvite 2014 despre recrutarea socială pe care vi-l recomandăm azi evidențiază încă o dată caracteristicile noului univers al recrutării, pe cât de plin de oportunități, pe atât de presărat de capcane. Concluzia de bază anunță din start potențialele probleme: deși recrutarea socială a devenit în mod evident norma, doar o mână de recrutori se pot considera experți în această practică. În plus, rezultatele mai demonstrează și faptul că deși strategiile de recrutare bazate pe tehnici de marketing pe canale multiple sunt cele mai eficiente în identificarea candidaților, un sistem de referințe interne rămâne cea mai importantă sursă de candidați pentru pozițiile vacante din organizație.

Aceeași situație contradictorie apare și în ceea ce privește recrutatea mobilă. Deși nivelul de accesibilitate mobilă al companiilor este esențial pentru profesioniștii în căutare de joburi, majoritatea companiilor nu oferă încă site-uri mobile de carieră.

Descoperiți toate provocările din universul recrutării sociale descărcând și citind tot Studiul Jobvite despre recrutarea socială în 2014.

 

Adauga comentariu

Cele mai noi

Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei CARIERE a hotărât să pună gratuit la dispoziția cititorilor săi ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Este o formă de respect și de grijă față de integritatea oamenilor și față de nevoia lor de a […]

Detalii

Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România. Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului. „Acum este nevoie mai mult […]

Detalii

Inițiativa „Reacție pentru educație”, susținută de Ministerul Educației și Cercetării și inițiată de Narada, cu sprijinul Cora România, lansează o platformă digitală care ușurează accesul la educația la distanță pentru cel puțin 30.000 de profesori și elevii lor. Reacție pentru educație este un plan de intervenție, structurat pe două dintre cele mai plauzibile scenarii posibile […]

Detalii

Autor: Claudia Sofianu, Partener, Liderul Diviziei de Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România Efectele pandemiei COVID-19 asupra relației dintre angajați și angajatori sunt încă incomplet cunoscute și greu de anticipat în acest moment, dar printre ele ar putea fi: reducerea mobilității oamenilor, folosirea accentuată a mijloacelor de comunicare la distanță și a tehnologiei […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter