Hot Now

Timisoara Business Days

18 03 2011, Portal HR , 3 comentarii, 7.656 afisari

Daca esti preocupat(a) de cariera ta, ca angajat sau antreprenor, daca te intereseaza care este impactul noilor tehnologii asupra business-ului si nu duci lipsa de provocari in relatia cu clientii, angajatii sau chiar si cu tine, nu trebuie sa ratezi evenimentul Timisoara Business Days din 30 si 31 martie.

Acest prim eveniment de anul acesta dintr-o serie de 4 evenimente Business Days va cuprinde o serie de 4 conferinte, 12 workshopuri si o suita de 34 de speakeri de top: antreprenori de success din mediul de afaceri local si national, top manageri de elita, specialisti renumiti, traineri de succes si speakeri motivationali.

Evenimentul este dedicat mediului de afaceri si sunt asteptati antreprenori, manageri, specialisti si consultanti din diverse domenii. Scopul principal al evenimentului este acela de a oferi o platforma de oportunitati de networking, acces la know-how de calitate, analize si trenduri de piata, traininguri si workshopuri cu aplicabilitate practica imediata.

Evenimentul se desfasoara pe durata a doua zile, fiecare zi avand o structura asemanatoare, impartita in trei parti:

  • Intre 9:00-13:00 – zona de conferinte, axata in special pe analize de piata, previziuni si trenduri de piata, povesti de succes antreprenorial, exemple inspirationale de afaceri iesite din comun, solutii practice la intrebari frecvente ale managerilor si antreprenorilor, idei provocatoare. Fiecare sesiune de conferinta are un panel de 6-7 speakeri si un moderator.
  • Intre 14:00-18:00 –zona de workshopuri, focusata in special pe sesiuni de training interactiv si ateliere de lucru practice, care au rolul de a facilita transferul de know-how si de a dezvolta anumite abilitati atat de necesare astazi pentru a face fata provocarilor mediului de afaceri, atat din perspectiva unui manager cat si din perspective unui antreprenor.
  • Intre 18:00-20:00 –zona de networking si interactiuni sociale, se axeaza pe ideea de a oferi managerilor si antreprenorilor posibilitatea de a interactiona cu scopul de a identifica posibile parteneriate si oportunitati de business. Sesiunile de networking sunt de doua tipuri: networking informal si networking formal.

Iata si cateva din titlurile conferintelor si workshop-urilor care vor avea loc:

  • Cum sa traiesti succesul in cariera sau ca antreprenor;
  • Tehnologiile viitorului si impactul lor asupra mediului de afaceri;
  • Provocari in relatia cu clientii, furnizorii, angajatii si cu mine insumi;
  • Dezvoltare la nivel de individ si la nivel de organizatie;
  • Provocarile comunicarii;
  • Rezolvarea problemelor, decizii inteligente;
  • Marketingul online intre cerintele de business si social media.

Afla mai multe detalii si inscrie-te acum la Timisoara Business Days (30 – 31 martie 2011).

Comentarii (3)
  1. […] nostru, Madalina Uceanu, fondatorul PortalHR.ro, unul dintre cei mai apreciati specialisti in managementul carierei din Romania, va vorbeste in […]

  2. […] fi o ocazie buna de a cunoaste oameni noi, de a discuta despre preocuparile de business si modul in care aleg fiecare dintre ei sa priveasca viitorul, de a primi autograf pe cea mai […]

  3. Razvan spune:

    Pentru ca sprijinim antreprenoriatul roman dati Like pe pagina de Facebook Pro Tours International pana maine la ora 12:00 si puteti castiga unul din cele 5 tichete de acces VIP 2 la BUSINESS DAYS – TIMISOARA. Castigatorii vor fi anuntati maine la ora 13:00 pentru a putea intra in posesia tichetelor in cursul zilei de maine .

Adauga comentariu

Cele mai noi

Productivitatea angajaților a crescut de la implementarea muncii de acasă, arată circa 30% dintre companiile respondente ale Raportului HR Barometru, realizat de PwC România în luna octombrie, în timp ce 44% spun că a rămas constantă. Dintre respondenții care au menționat creșterea productivității, 76% spun că principalul factor care contribuie la această evoluție este majorarea […]

Detalii

Taxele salariale, precum impozitul pe venit și contribuțiile sociale, fac din ce în ce mai des obiectul inspecțiilor fiscale. Companiile trebuie să stabilească proceduri clare, să documenteze și să justifice cu atenție tratamentele fiscale ale tuturor relațiilor contractuale, fie că vorbim despre telemuncă, pachete de beneficii sau diurnă, pentru a nu atrage recalificarea veniturilor și […]

Detalii

Revista HR Manager împreună cu Humanistic, partener al evenimentului, organizează miercuri 25 noiembrie, între orele 15:00 – 17:30, a 6-a ediție din seria de evenimente online „FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA DIGITALĂ”. Dezbaterile conferinței se concentrează pe parcursul angajatului, privit acum din perspectiva muncii de la distanță, precum și pe modalități digitale și abordări creative prin care angajatorul […]

Detalii

Protejarea organizației în prezent și facilitarea unei creșteri durabile, principala prioritate pentru 86% dintre respondenți 77% dintre respondenți consideră că, până în 2025, sistemele informatice financiare vor fi în principal amplasate în cloud și nu local Funcția de director financiar (CFO) va avea unul dintre cele mai importante roluri, la nivel executiv, în remodelarea viitorului […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter