Hot Now

Timisoara Business Days

18 03 2011, Portal HR , 3 comentarii, 7.987 afisari

Daca esti preocupat(a) de cariera ta, ca angajat sau antreprenor, daca te intereseaza care este impactul noilor tehnologii asupra business-ului si nu duci lipsa de provocari in relatia cu clientii, angajatii sau chiar si cu tine, nu trebuie sa ratezi evenimentul Timisoara Business Days din 30 si 31 martie.

Acest prim eveniment de anul acesta dintr-o serie de 4 evenimente Business Days va cuprinde o serie de 4 conferinte, 12 workshopuri si o suita de 34 de speakeri de top: antreprenori de success din mediul de afaceri local si national, top manageri de elita, specialisti renumiti, traineri de succes si speakeri motivationali.

Evenimentul este dedicat mediului de afaceri si sunt asteptati antreprenori, manageri, specialisti si consultanti din diverse domenii. Scopul principal al evenimentului este acela de a oferi o platforma de oportunitati de networking, acces la know-how de calitate, analize si trenduri de piata, traininguri si workshopuri cu aplicabilitate practica imediata.

Evenimentul se desfasoara pe durata a doua zile, fiecare zi avand o structura asemanatoare, impartita in trei parti:

  • Intre 9:00-13:00 – zona de conferinte, axata in special pe analize de piata, previziuni si trenduri de piata, povesti de succes antreprenorial, exemple inspirationale de afaceri iesite din comun, solutii practice la intrebari frecvente ale managerilor si antreprenorilor, idei provocatoare. Fiecare sesiune de conferinta are un panel de 6-7 speakeri si un moderator.
  • Intre 14:00-18:00 –zona de workshopuri, focusata in special pe sesiuni de training interactiv si ateliere de lucru practice, care au rolul de a facilita transferul de know-how si de a dezvolta anumite abilitati atat de necesare astazi pentru a face fata provocarilor mediului de afaceri, atat din perspectiva unui manager cat si din perspective unui antreprenor.
  • Intre 18:00-20:00 –zona de networking si interactiuni sociale, se axeaza pe ideea de a oferi managerilor si antreprenorilor posibilitatea de a interactiona cu scopul de a identifica posibile parteneriate si oportunitati de business. Sesiunile de networking sunt de doua tipuri: networking informal si networking formal.

Iata si cateva din titlurile conferintelor si workshop-urilor care vor avea loc:

  • Cum sa traiesti succesul in cariera sau ca antreprenor;
  • Tehnologiile viitorului si impactul lor asupra mediului de afaceri;
  • Provocari in relatia cu clientii, furnizorii, angajatii si cu mine insumi;
  • Dezvoltare la nivel de individ si la nivel de organizatie;
  • Provocarile comunicarii;
  • Rezolvarea problemelor, decizii inteligente;
  • Marketingul online intre cerintele de business si social media.

Afla mai multe detalii si inscrie-te acum la Timisoara Business Days (30 – 31 martie 2011).

Comentarii (3)
  1. […] nostru, Madalina Uceanu, fondatorul PortalHR.ro, unul dintre cei mai apreciati specialisti in managementul carierei din Romania, va vorbeste in […]

  2. […] fi o ocazie buna de a cunoaste oameni noi, de a discuta despre preocuparile de business si modul in care aleg fiecare dintre ei sa priveasca viitorul, de a primi autograf pe cea mai […]

  3. Razvan spune:

    Pentru ca sprijinim antreprenoriatul roman dati Like pe pagina de Facebook Pro Tours International pana maine la ora 12:00 si puteti castiga unul din cele 5 tichete de acces VIP 2 la BUSINESS DAYS – TIMISOARA. Castigatorii vor fi anuntati maine la ora 13:00 pentru a putea intra in posesia tichetelor in cursul zilei de maine .

Adauga comentariu

Cele mai noi

România ar putea adăuga la PIB aproximativ 24 de miliarde de euro anual până în 2030 printr-o mai mare implicare a femeilor pe piața muncii, prin creșterea numărului de ore plătite și printr-o mai bună reprezentare a femeilor în domeniile cu productivitate mare România are cel mai mare procent de femei CEO din zona Europei […]

Detalii

8 din 10 lideri globali afirmă că sunt pregătiți să facă o achiziție în următorii trei ani Liderii executivi consideră că sunt necesari stimuli guvernamentali pentru atingerea țintelor net-zero Trei din patru lideri cred că presiunea exercitată de pandemie asupra finanțelor publice a accentuat necesitatea cooperării dintre state privind sistemul fiscal global Liderii celor mai […]

Detalii

Un studiu realizat în perioada 15 iulie- 15 august de GI Romania cu ajutorul Dora Market Research by Happy Recruiter ne aduce în față răspunsuri de la 1.548 de persoane. Prin acest studiu am încercat să aflăm care sunt efectele încă nevăzute ale pandemiei asupra pieței muncii? Ce îi motivează pe candidați să aleagă un […]

Detalii

În această toamnă, BusinessMark dă startul evenimentelor în format hibrid cu o nouă ediție HR UNCOVERED. Conferința va avea loc în perioada 15-16 septembrie 2021 atât la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, cât și online, pe platforma Cisco Webex. După un an si jumătate în care atât companiile, cât și oamenii au fost supuși unor […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter