Hot Now

Titulaturi sugestive pe LinkedIn

05 08 2011, Portal HR , Un comentariu, 21.796 afisari

Daca ai profil pe LinkedIn, probabil ca ti-ai pus problema la un moment dat cum sa te asiguri ca informatiile pe care le introduci in campurile predefinite sunt nu doar corecte dar si reprezentative pentru ceea ce esti si ceea ce faci (daca nu ai facut asta pana acum, nu mai amana).

Daca atunci cand e vorba de locuri de munca, experienta anterioara sau studii, lucrurile intra inca in domeniul traditional al pozitionarii tale intr-un anumit domeniu, campuri precum denumirea din titlu („headline”) sau optiunea mai noua de a adauga abilitati necesita mult mai mult decat un efort de copy-paste din CV.

Pentru ca lucrurile sa fie clare, headline-ul este acea descriere pozitionata imediat sub numele tau. Este un camp editabil, independent de titulatura actuala a jobului pe care il ocupi. Desi poate sa semene la prima vedere cu obiectivul profesional din CV, in realitate, informatia pe care o incluzi aici ar putea sa comunice semnificativ mai mult despre tine.

Poti introduce in acest camp detalii de genul:

1. Ce (crezi ca) esti, dincolo de jobul efectiv pe care il ocupi sau de traseul profesional parcurs.

2. Cine iti propui sa devii (si aici un obiectiv profesional exprimat anterior te poate ajuta).

3. Ce pozitie ocupi in clipa de fata (desi varianta aceasta este probabil printre cele mai neinspirate pentru ca nu faci altceva decat sa repeti o informatie care se gaseste deja in profilul tau).

Atentie! Iti poti da frau liber imaginatiei doar in limita a 140 de caractere.

Genul de mesaj pe care alegi sa il asezi atat de aproape de numele tau poate varia de la amuzant la grav, de la simbolic la realist, de la sumar la profesionist, dar ceea ce merita retinut este ca atat sensul mesajului cat si tonalitatea sa vor comunica ceva unui potential angajator.

Pentru mai multa inspiratie pe aceasta tema, iti recomandam si articolul 10 Creative LinkedIn Headline Examples.

Comentarii (1)
  1. The Lamb spune:

    Mi se pare important sa pleci de la motivul pentru care te afli pe LinkedIn – sa iti cauti un job, sa iti promovezi o afacere, sa iti creezi un brand personal, etc. – si apoi sa selectezi si sa enunti acele abilitati compatibile cu obiectivul tau.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Revista HR Manager împreună cu Humanistic organizează miercuri 8 iulie, între orele 14.00-16.00, evenimentul online „DIGITAL LEARNING ORGANISATION. FAST FORWARD”. Vom afla cum arată și cum construim o strategie de digitalizare a procesului de învățare aplicabilă pentru o organizație care învață în mod constant, și nu doar forțată de împrejurări. Discuțiile despre digitalizarea procesului de învățare […]

Detalii

În cadrul CiscoLive!, eveniment organizat în mediul virtual pentru prima dată, în perioada 16-17 iunie 2020, experții și specialiștii Cisco au explorat modul în care tehnologia va ajuta la modelarea noii normalități pe care o trăim. Această criză a subliniat importanța de a avea tehnologii de infrastructură rezistente și scalabile la nivel global, pentru a […]

Detalii

Jumătate din populația școlară a României nu are acces la ceea ce are în mod obișnuit un copil la oraș: nu are posibilitatea unui program de școală prelungit, nu are acces la programe extrașcolare, are profesori care fac naveta între 2-3 școli, învață în școli neîncălzite și cu WC-ul în curte. Mai mult decât atât, […]

Detalii

Pandemia, la fel ca orice mare criză, este testul angajatorilor puternici, iar ultimele luni au forțat afacerile să iasă din zona lor de confort și să se adapteze pe toate planurile noii normalități. Comunicarea transparentă și clară a devenit rapid piatra de temelie a companiilor progresiste, care au înțeles că atât clienții, cât și potențialii […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter