Hot Now

Titulaturi sugestive pe LinkedIn

05 08 2011, Portal HR , Un comentariu, 22.917 afisari

Daca ai profil pe LinkedIn, probabil ca ti-ai pus problema la un moment dat cum sa te asiguri ca informatiile pe care le introduci in campurile predefinite sunt nu doar corecte dar si reprezentative pentru ceea ce esti si ceea ce faci (daca nu ai facut asta pana acum, nu mai amana).

Daca atunci cand e vorba de locuri de munca, experienta anterioara sau studii, lucrurile intra inca in domeniul traditional al pozitionarii tale intr-un anumit domeniu, campuri precum denumirea din titlu („headline”) sau optiunea mai noua de a adauga abilitati necesita mult mai mult decat un efort de copy-paste din CV.

Pentru ca lucrurile sa fie clare, headline-ul este acea descriere pozitionata imediat sub numele tau. Este un camp editabil, independent de titulatura actuala a jobului pe care il ocupi. Desi poate sa semene la prima vedere cu obiectivul profesional din CV, in realitate, informatia pe care o incluzi aici ar putea sa comunice semnificativ mai mult despre tine.

Poti introduce in acest camp detalii de genul:

1. Ce (crezi ca) esti, dincolo de jobul efectiv pe care il ocupi sau de traseul profesional parcurs.

2. Cine iti propui sa devii (si aici un obiectiv profesional exprimat anterior te poate ajuta).

3. Ce pozitie ocupi in clipa de fata (desi varianta aceasta este probabil printre cele mai neinspirate pentru ca nu faci altceva decat sa repeti o informatie care se gaseste deja in profilul tau).

Atentie! Iti poti da frau liber imaginatiei doar in limita a 140 de caractere.

Genul de mesaj pe care alegi sa il asezi atat de aproape de numele tau poate varia de la amuzant la grav, de la simbolic la realist, de la sumar la profesionist, dar ceea ce merita retinut este ca atat sensul mesajului cat si tonalitatea sa vor comunica ceva unui potential angajator.

Pentru mai multa inspiratie pe aceasta tema, iti recomandam si articolul 10 Creative LinkedIn Headline Examples.

Comentarii (1)
  1. The Lamb spune:

    Mi se pare important sa pleci de la motivul pentru care te afli pe LinkedIn – sa iti cauti un job, sa iti promovezi o afacere, sa iti creezi un brand personal, etc. – si apoi sa selectezi si sa enunti acele abilitati compatibile cu obiectivul tau.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Talentul continuă să fie un element cheie, iar în noua realitate a muncii, capacitatea de a crea condiții colaborative pentru talente crește în importanță. Centrele de inovație importante continuă să se dezvolte și în afara ecosistemului Silicon Valley. Abilitatea de a crea conditii pentru dezvoltarea acestora face diferența între economii cu valoare adaugată mare și […]

Detalii

Majoritatea consumatorilor (83%) spun că firmele ar trebui să fie proactive și preocupate constant de politicile de mediu, sociale și de guvernanță corporativă (ESG), iar 76% arată că vor întrerupe relația cu companii care nu tratează bine angajații, mediul înconjurător sau comunitatea în care își desfășoară activitatea, potrivit sondajului “Consumer Intelligence on ESG” realizat de […]

Detalii

Unul dintre cele mai importante ingrediente ale unei vacanțe reușite sunt lecturile. Dacă nu v-ați hotărât încă ce să puneți în bagaj, avem noi câteva sugestii proaspăt ieșite din tipar. 1. Mentalitatea de cercetaș de Julia Galeff Despre carte: Când vine vorba despre convingerile oamenilor, știm că ei văd ce vor să vadă. Cu alte […]

Detalii

În perioada 6-15 iulie 2021, tineri din 10 țări europene explorează împreună care sunt abilitățile de care următoarele generații vor avea nevoie pentru a se adapta la joburile din viitor, în cadrul unei mobilități co-finanțate prin programul Erasmus+ al Uniunii Europene. Zece organizații de tineret care activează la nivelul Uniunii Europene, Republica Macedoniei de Nord […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter