Una din marile provocări ale finalizării profilului de pe LinkedIn este completarea secțiunilor denumite „headline” și „summary”. Teoria spune (și practica o confirmă :-)) că de aceste informații depinde într-o măsură covârșitoare gradul de vizibilitate al profilului tău și, implicit, șansele de a fi contactat de potențiali angajatori.
Deși am mai vorbit despre summary și headline pe PortalHR, suntem mereu în căutare de idei noi pe această temă și de exemple de modalități inspirate de completare a acestei rubrici, mai ales pentru că, este știut lucru, atunci când vine vorba de LinkedIn, este esențial să ne actualizăm în permanență profilul pentru a beneficia la maxim de avantajele prezenței în această rețea socială.
Articolul de pe The Muse de la care am pornit azi ne-a clarificat încă o dată importanța completării personalizate a acestor informații, motiv pentru care vi-l recomandăm și vouă.
Iată care sunt ideile pe care le menționează:
1. Asigură-te că rezumatul de pe LinkedIn îți redă cât mai corect personalitatea.
Cu alte cuvinte, renunță la exprimări standard, lipsite de sens și adesea de conținut, vorbește nu doar despre ce faci ci mai ales despre ceea ce ești și ceea ce te face să fii în acest fel (what makes you tick :-)). Nu uita că informațiile din acest rezumat sunt printre primele pe care le va vedea un potențial angajator despre tine. Dacă are la dispoziție doar căteva secunde, ce ai vrea să îi comunici mai repede?
2. Începe cu o propoziție care va atrage atenția (evident, într-un mod pozitiv).
E asemănător cu cărțile. Gândește-te de câte ori ai abandonat o carte doar pentru că începutul nu „te-a prins”. Caută exprimarea care îl va face pe cel care citește să își dorească să descopere ce este mai departe.
3. Asigură-te că experiența ta, oricât de diversă și heterogenă ar fi, este argumentată în context.
Mai ales dacă ai schimbat multe joburi diferite, din domenii care aparent nu au nicio legătură, rezumatul este locul potrivit pentru a-ți argumenta inspirat și concis alegerile.
Descoperă exemple de rezumate pentru fiecare din aceste „lecții” citind tot articolul 3 Brilliant LinkedIn Summaries That Will Inspire You to Update Yours Right Now și actualizează-ți chiar azi secțiunea summary din LinkedIn.
Mult succes!
39,4% dintre participanții la cel mai recent sondaj eJobs declară că nu sunt mulțumiți de salariul lor, în timp ce 49,8% spun că este ok, dar s-ar putea și mai bine. Doar 10,7% nu au niciun motiv de nemulțumire din acest punct de vedere. Cu toate acestea, o eventuală renegociere salarială pare a fi o […]
DetaliiŞapte companii de renume din România au intrat în finala competiţiei Top WellBeing Employer, ce premiază implicarea acestora pentru a oferi o stare de bine a angajaților și a comunității în care activează. Arctic SA, BCR, KPMG, Majorel Romania, mindit.io, Phillip Morris Romania și Provident Financial Romania au trecut de semifinala primei ediții a acestei […]
DetaliiRaluca Burghelea este noul Country Managing Director al Accenture România. Raluca și-a început cariera la Accenture în anul 2007, iar în prezent este Managing Director al Accenture Operations în România, rol pe care îl va păstra. În calitate de Operations Lead, ea a jucat un rol esențial în dezvoltarea activității locale din România în 6 […]
DetaliiPe 30 septembrie și 1 octombrie, la Sala Palatului din București, va avea loc IUF – The International University Fair, cel mai important eveniment educațional din Sud-Estul Europei. Reprezentanții universităților din 12 țări vor prezenta elevilor de liceu și studenților programele de licență, masterat și facilitățile la care pot avea acces (burse, surse de finanţare, […]
Detalii