În entuziasmul primirii unei oferte de job, candidații acordă prea puțin sau deloc atenție unor aspecte importante legate de mediul de lucru al angajatorului care recrutează pentru poziția vacantă. Deși este adevărat că până nu ajungi să lucrezi zi de zi într-un birou este foarte dificil să îți dai seama exact care este atmosfera și cât de adevărat este „spiritul de echipă” anunțat pe toate canalele de comunicare utilizate de companie, sunt indicii care te pot ajuta să îți dai seama de potențiala toxicitate a mediului de muncă încă de la primele interviuri și, mai ales, în momentul în care discuți o ofertă concretă.
Articolul de pe Forbes pe care vi-l recomandăm azi descrie 10 politici organizaționale care sunt tot atâtea indicii că lucrurile nu stau așa cum a trebui și că ar trebui să te gândești de 2 ori (cel puțin) înainte să accepți orice ofertă.
Politicile descrise în articol ar trebui să fie vizibile în regulamentele interne și/sau în Cartea angajatului pe care, oricum, ar trebui să semnezi că le-ai citit în prima ta zi la birou. Cea mai bună abordare este ca, atunci când primești oferta, să ceri și aceste documente, motivând că astfel îți poți face o idee și mai clară despre cultura organizațională. Dacă te lovești de un refuz, e un semn clar că stilul de muncă și mediul de lucru nu sunt neapărat cele în care ți-ai dori să lucrezi.
Dacă ai acces la ele, mare atenție la:
Descoperă și celelalte semnale de alarmă care te duc cu gândul la o organizație cu un mediu de lucru toxic citind tot articolul de pe Forbes: Ten Policies You’ll Find In Every Toxic Workplace.
BusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
DetaliiSoftServe, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții digitale din Europa, care a intrat pe piața locală în mai 2022 și a angajat deja aproape 70 de persoane în centrul de dezvoltare local, a accelerat procesul de recrutare și caută specialiști de top în tehnologii de ultimă generație precum Omniverse și Big Data. Potrivit […]
DetaliiMullen anunță numirea Ancăi Iuhas în funcția de Head of Strategy, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate. În noul rol, Anca va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, consolidând produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor […]
DetaliiDora, robotul de recrutare, dezvoltat de o echipă de experți, a ajuns la impresionanta cifră de 1 milion de interviuri, în încercarea de a simplifica și eficientiza procesul de recrutare pentru companii și candidați. Un robot de recrutare automatizeză sarcinile repetitive Dora este o unealtă de asistență pentru recrutori, care automatizează anumite sarcini și ușurează […]
Detalii