8 greșeli frecvente pe care trebuie să le eviți în recrutare (ghid LinkedIn)
Chiar și recrutorii la început de drum știu că deciziile de angajare proaste costă bani. Studii din afară au demonstrat faptul că angajarea unui profesionist care nu performează poate să „coste” organizația până la 30% din salariul anual al acestuia, iar procentul crește pe măsură ce jobul despre care vorbim este poziționat mai sus din punct de vedere ierarhic.
Ar trebui să fie, așadar, evident pentru toată lumea că angajarea unui manager nepotrivit va avea un impact direct asupra rezultatelor organizației, dar și asupra productivității și moralului echipei pe care o coordonează. De unde și presiunea foarte mare care se pune pe recrutori (interni sau externi) de a găsi exact persoana potrivită.
Dar cum știi care candidat este cel mai potrivit pentru job, echipă și business? Ghidul LinkedIn pe care ți-l recomandăm azi vorbește despre cele mai frecvente 8 greșeli pe care le fac recrutorii (și cum să le eviți) în căutarea angajatului perfect.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam