Secțiune susținută de

Acces direct la cunoastere

Portal HR \ HR Pedia \ Acces direct la cunoastere

Viteza cu care se misca lucrurile in mediul in care traim si lucram are, firesc, parti bune dar si dezavantaje. E bine pentru ca teoretic avem acces la o baza de cunostinte mult mai mare, e rau pentru ca dat fiind volumul atat de mare de informatii este adesea dificil sa selectam exact ceea ce ne trebuie.

Cum ar fi insa daca cineva ar fi facut deja asta pentru noi? Daca ar exista un „loc” (mai degraba virtual avand in vedere accesibilitatea crescuta a acestui mediu) in care sa gasim, de fiecare data cand avem o problema sau pur si simplu atunci cand vrem sa mai invatam ceva, cantitati mari dar relevante de informatii pentru domeniul in care profesam?

Vestea buna este ca exista. Cei de la SkillSoft s-au gandit la un concept de portal pe care ei l-au denumit Knowledge Center iar zonele functionale pentru care au elaborat astfel de „interfete” sunt: HR, Management de proiect, IT, Call Center, Management, Leadership, Finante si Contabilitate.

Pentru o intelegere mai clara a conceptului de Knowledge Center, iata si o detaliere a ce presupune acesta pentru resurse umane:

KnowledgeCenter-ul SkillSoft pentru HR faciliteaza un process de invatare aplicata, oferind mai mult decat o simpla colectie de cursuri si carti – conceptul pe care se bazeaza introduce o gama variata de resurse special concepute si alese pentru a oferi provocarea si motivatia de care are nevoie fiecare membru al echipei tale de HR pentru a se dezvolta.

KnowledgeCenter-ul pentru HR este conceput sub forma unui portal care le permite celor interesati accesul la o baza bogata de cunostinte care include articole, cursuri, carti online, special alese de catre experti pentru a facilita invatarea, indiferent de nivelul de expertiza detinut. In plus, KnowledgeCenter-ul pentru HR include SkillSims (simulari de competenta), documente suport pentru job si Rezumate de competente care ii vor permite profesionistului in HR sa practice abilitatile noi in mediul real de lucru.

KnoweldgeCenter-ul pentru profesionistii in HR ofera resurse pentru:

  • Profesionistii care au nevoie sa isi dezvolte abilitatile de recrutare si intervievare;
  • Profesionistii care au responsabilitatea de a implementa politici de HR;
  • Profesionistii care isi doresc sa obtina o certificare.

Ce este un KnowledgeCenter?

Un KnowledgeCenter SkillSoft este o interfata unica si adaptata prin intermediul careia si profesionistii in HR isi pot dezvolta abilitati si beneficia de suport pentru performanta. KnowledgeCenter-ul ofera o gama bogata de resurse de invatare adaptate nevoilor curente. Aceasta include tehnici formale de invatare, dar si informale, invatare la locul de munca, accesul la experti, precum si o varietate de ale instrumente necesare dezvoltarii armonioase a cunostintelor si expertizei.

Aceste instrumente si resurse sunt atent selectate de experti SkillSoft in domeniul HR si prezentate intr-un mediu accesibil pentru utilizator si care ii permite acestuia acces instantaneu la un continut in calitatea caruia poate avea incredere.

Ce contine un KnowledgeCenter?

Zona de referinte:

Zona de referinte a KnowledgeCenter-ului pentru HR contine:

  • Accesul la carti selectate sau la toate cartile relevante pentru HR din colectia Books24x7®
  • Acces pentru cautare in toate celelate carti din colectia Books24x7

Zona de practica:

Zona de practica a KnowledgeCenter-ului pentru HR contine simulari in care utilizatorii isi pot testa abilitatile pe scenarii reale. Fiecare simulare se concentreaza pe aspecte diferite ale subiectelor discutate.

Subiecte esentiale:

  • Recomandari de lectura— recomandari de lectura pe diverse subiecte din resurse umane
  • Focus pe cursuri —Focus pe diferite teme de instruire in resurse umane
  • Provocare—Accesul la un exercitiu elaborat cu scopul de a testa abilitati invatate si de a obtine feedback de la un expert pentru solutia oferita.

Harti de invatare:

„Harti de invatare” bazate pe nivelul de competenta in HR al utilizatorului, cu accent pe cei care au nevoie sa isi imbunatateasca abilitatile esentiale de recrutare si intervievare, de implementare de politici de HR sau pentru cei care au nevoie de certificari PHR si SPHR. Hartile includ cursuri, exercitii, carti si alte resurse specifice.

Legatura cu expertii:

Acces la servicii de chat sau discutii prin e-mail cu experti in certificari de resurse umane.

Linkuri externe:

Linkuri catre surse de informatii si site-uri relevante, cum ar fi Society for Human Resource Management, Human Resources Certification Institute, American Society for Training and Development, and the US Office of Personnel Management.

Impact in business si provocare:

KnowledgeCenter-urile contin 2 resurse interactive pentru invatare: Colectia Business Impact si Colectia Challenge.

Colectia SkillSoft Business Impact este un set de scenarii dezvoltate cu gandul la utilizator. Scopul lor este acela de a-l implica intr-un continut bogat care include video si Flash. Aceste experiente se concentreaza pe idei cheie si ofera celui interesat sa invete mai mult resurse suplimentare pe internet, sugestii de carti din colectia Books24x7 si multe altele.

Colectia SkillSoft Challenge este un studiu de caz interactiv axat pe identificarea problemelor si analiza care ii provoaca pe cursanti sa ia in vedere mai multe solutii posibile. Este foarte interactiv, are un continut bogat si include video si Flash.

KnowledgeCenter-urile le dau utilizatorilor acces la instrumentele de invatare cele mai avansate pentru a-si rezolva nevoi critice de cunostinte si abilitati intr-un mod flexibil si perfect adaptat ritmurilor individuale de studiu ale fiecarui utilizator.

Comanda acum accesul la KnowledgeCenter-ul pentru HR sau scrie-ne pentru mai multe detalii la office[at]portalhr[punct]ro.

Data articol: februarie 17, 2011

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam