Hot Now

Agile HR construiește valori între business, clienți și angajați

02 02 2018, Portal HR , Comenteaza, 1.660 afisari

Adaptabilitatea, transparența, simplitatea și unitatea sunt doar câteva principii care îmbunătățesc rezultatele (HR service delivery) unui department de HR. În acest context, organizația este capabilă să schimbe mai ușor direcția, să creeze o cultură organizațională pliată pe nevoile angajaților și să ofere structurile de compensații și de managementul performanței potrivite nevoilor existente. În același timp, beneficiile unui sistem Agile acoperă și latura motivațională a angajatului, eliminând procesele time consuming, care nu dau rezultate.

Agile mindset – implementare și rezultate

“Agile HR este despre a te bucura de munca ta și despre a găsi un scop în ceea ce faci. Mai mult decât atât, este despre a construi și împărtăși valori între business, clienți și angajați”, declară  Natal Dank, Founder&Director, Southern Blue [UK]. Specialist în metodologia Agile, Natal îndrumă organizațiile spre Agile mindset, contribuind astfel la crearea unor contexte de muncă sănătoase și la redefinirea culturii organizaționale ale companiilor cu care colaborează. “Cu cât asist mai mult la rezultatele metodologiei Agile aplicată în HR, cu atât sunt mai convinsă de puterea ei de reconstruire a unui mediu de muncă și mă refer aici la the future of the work.”

Speaker în cadrul ediției HR Summit care are loc în Cluj-Napoca pe 13-14 martie 2018, Natal discută despre modalitatea în care aplicarea metodologiei Agile oferă o perspectivă inovatoare în procesul de employee engagement și al culturii organizaționale.

Despre motivare si wellbeing – strategii și instrumente de diagnoză

În procesul de construire a unui program integrat, complet și complex de wellbeing, care vine în sprijinul conceptului de Work Life Balance, este important să urmărim deopotrivă beneficiile angajatorului, dar și pe cele ale angajaților. Reducem stresul în rândul angajaților, dezvoltăm și menținem o cultură organizatională constructivă, promovăm imaginea de angajator și în cele din urmă creștem nivelul de implicare a angajaților și gradul de retenție. Pe de altă parte, este esențial să urmărim dezvoltarea abilităților și intereselor angajaților, să creăm contexte potrivite networkingului pe baza de interse și să urmărim îmbunătațirea sănătății fizice și reducerea nivelului de stress.

Despre motivare din perspectiva PCM și provocări, tendințe și instrumente de diagnoză în materie de wellbeing, discută la HR Summit Cluj-Napoca, Dana Tudor Tănase, Managing Partner, Creative&Bright și Andreea Bădescu, Senior Trainer & Executive Coach, Creative&Bright.

Dana Tudor Tănase, Managing Partner, Creative&Bright are o experiență de peste 10 ani în team management, customer care şi 8 ani în managementul proiectelor. Experienţa ei de management corelată cu implicarea în formarea și dezvoltarea oamenilor se regăsesc în rezultate și parteneriate cu unele dintre cele mai mari companii precum: Oracle, IBM, VDF sau HP.

Andreea Bădescu, Senior Trainer & Executive Coach, Creative&Bright dezvoltă și implementează produse personalizate de management al lichidităților pentru clienți internaționali. De asemenea, Andreea susține cursuri de dezvoltare personală, comunicare și dezvoltare a echipelor, folosind instrumentul Process Communication Model® către reprezentanți Ipsos, DTZ, Telekom, Euroweb, IB Cargo, Petrom, Raiffeisen, Autonom Rent a Car, Actavis, Oracle.

Distorsiunile cognitive în procesul decizional de angajare

Cu un puternic caracter disfunțional, distorsiunile cognitive determină comportamente incongruente cu realitatea. Tendința de a trage concluzii în absența unor dovezi, elaborarea unei judecăți negative globale pe baza generalizării unei singure caracteristici sau extinderea caracteristicilor unui individ asupra unei întregi populații, sunt doar câteva dintre distorsiunile care pot afecta procesul decizional de angajare.

Despre efectul distorsiunilor cognitive în procesul decizional de angajare, discutăm la HR Summit Cluj cu Andra Crișan, Recruitment Partner @ Betfair România. Experiența ei profesională s-a dezvoltat în companii de IT, gestionând end-to-end procesul de recrutare și selecție. Andra înțelege nevoile de business existente și este concentrată pe atragerea talentelor prin strategii de recrutare competitive.

Detalii despre speakeri și agenda evenimentului sunt disponibile pe site-ul oficial al evenimentului: www.cluj.hrsummit.ro.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Anul 2023 a fost unul dificil pentru sectorul IT, atât la nivel global, dar mai ales în România. Pe de o parte, concedieri semnificative în prima parte a anului au lăsat foarte mulți candidați în căutare de job într-o piață cu pretenții tot mai ridicate, iar pe de altă parte, impozitarea veniturilor de peste 10.000 […]

Detalii

Customer Experience Romania organizează CX Conference Bucharest 2023, un eveniment conceput pentru a sustine transformarea domeniul experienței clienților în România. Conferința va avea loc pe data de 25 octombrie la Nord Events Centre și se adresează liderilor din domeniul CX, marketing, resurse umane, customer care, customer service, vânzări, operațiuni și antreprenorilor romani. CX Conference Bucharest […]

Detalii

91,2% dintre angajatorii care au participat la cel mai recent sondaj derulat de eJobs România au declarat că au în plan să facă angajări până la finalul anului. 5,4% spun că au blocat toate angajările, în timp ce 3,4% nu știu exact care va fi cursul evenimentelor până la final de an. Dintre cei care […]

Detalii

Independenți, pragmatici, la curent cu noile tehnologii, tinerii din generația Z sunt deciși să își trăiască viața și să își construiască parcursul educațional și profesional conform propriului set de valori. Anual, la IUF- The International University Fair participă peste 20.000 de elevi și studenți. Datele ultimelor ediții ne arată că tinerii din România sunt din […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter