Aon România lansează Best Employers 2015
Aon România, subsidiara locală a liderului mondial în brokeraj de asigurări, consultant de risc și resurse umane, anunță lansarea în Romania a cercetării Best Employers Study pentru al treilea an consecutiv. Studiul se desfășoară pe o perioadă de nouă luni, după o metodologie complexă și oferă o clasificare a companiilor din punctul de vedere al imaginii pe care acestea o au ca angajator în piața forței de muncă.
Un Brand de Angajator puternic oferă avantaje companiilor Best Employers
Conform cercetării desfășurate în 2014, nivelul mediu de engagement în România a fost de 62%, comparativ cu nivelul de engagement al companiilor Best Employers care a atins cota de 78%.
Mai mult, 74% din angajații companiilor Best Employers consideră că organizația în care își desfășoară activitatea reprezintă unul din cele mai bune locuri de muncă pentru cineva cu pregătirea și experiența pe care o dețin. Procentul este cu 17% mai mare decât media tuturor respondenților la sondaj; aproximativ 20% din totalul celor intervievați consideră că angajatorii lor nu oferă condițiile optime dezvoltării profesionale.
Opinia angajaților din cadrul companiilor Best Employers proiectează o imagine de lider în piață
Rezultatele unei alte dimensiuni analizate, Net Promoter Score (NPS – un indice de măsurare ”word of mouth”, ce identifică probabilitatea ca un angajat să recomande organizația), arată un rezultat de 49 puncte pentru companiile Best Employers, comparativ cu media tuturor companiilor participante care este de numai 22 puncte. Ce concluzie putem extrage? Angajații companiilor Best Employers participă mult mai activ la construirea unei imagini pozitive pe piață a propriei companii angajatoare.
De asemenea, 74% din angajații companiilor Best Employers consideră că propriile organizații oferă oportunități excelente în carieră celor care au un nivel de performanță ridicat, cu 20% mai crescut decât rezultatele medii ale tuturor companiilor participante.
“În consecință, organizațiile Best Employers beneficiază de imaginea pozitivă pe care angajații le-o oferă, într-o manieră eficientă și măsurabilă. Pentru aceste companii este mult mai ușor să atragă profesioniști de top – cei mai buni manageri și experți, în timp ce companiile cu o cultură a performanței mai slabă, se confruntă cu dificultăți în acest sens. Costurile recrutării sunt reduse pentru companiile Best Employers, cu o rată crescută de retenției, implicit și fluctuația de personal este mai scăzută. Companiile Best Employers beneficiază, pe lângă investițiile în promovarea imaginii companiei în piață, și de suportul propriilor angajați, care reprezintă o sursă credibilă de informare, un factor de influență pentru candidați și clienți,” – spune Virginia Păuna, Project Leader Best Employers Study România.
Best Employers Study se adresează companiilor cu o vechime de cel puțin trei ani de activitate pe piața din România și nominalizează ca Best Employer companii din trei categorii, în funcție de numărul de angajați: companii cu un număr de angajați între 50 și 250, între 250 și 1000, și companii cu un număr de peste 1000 de angajați. Printre laureații Best Employers Study 2013 și 2014 se numără în special companii din IT, Pharma și FMCG.
Rezultatele Best Employers Study 2015 vor fi anunțate în cadrul unei gale, desfășurate în luna noiembrie a acestui an.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam