Bucureşti Business Days aduce în prim plan inovaţia în educaţie
În perioada 10-11 decembrie, va avea loc la Bucureşti cea de-a 13-a ediţie din suita de evenimente Business Days, care îşi propun, aşa cum arată şi motto-ul acestora, să ofere „inspiraţie, experienţă şi oportunităţi celor care vor să genereze valoare în România”. Bucureşti Business Days (http://bucuresti2013.businessdays.ro), cel de-al patrulea şi ultimul eveniment din serie organizat în acest an, va fi găzduit de Universitatea Româno-Americană. Sunt aşteptaţi la eveniment peste 800 de participanţi, reprezentanţi ai mediului de afaceri, antreprenori, manageri şi specialişti.
Pentru prima oară la evenimentele Business Days, în cadrul ediţiei de la Bucureşti va fi pus în dezbatere subiectul educaţiei în România. Se va pune accent pe modalităţile concrete şi inovative prin care mediul de business se poate implica în revigorarea sistemului educaţional.
“Business Days este o platformă de interacţiuni între oameni de afaceri din toată ţara. Prin evenimentele organizate până acum, am atins un număr de peste 10.000 de participanţi, în special antreprenori, manageri, specialişti, consultanţi şi liber profesionişti. După 3 ani şi jumătate şi 12 ediţii de succes organizate în cele mai importante oraşe din România cu influenţă regională sau naţională, avem o imagine de ansamblu asupra mediului antreprenorial din ţara noastră, ceea ne permite să venim la Bucureşti, în decembrie, cu o versiune îmbunătăţită a ceea ce a fost Business Days până acum”, spune Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului.
Cu o arhitectură unică în România, evenimentele Business Days le oferă participanţilor posibilitatea de a asimila informaţii pe cinci paliere, astfel încât să aibă un câştig triplu: inspiraţie, idei şi posibili parteneri de afaceri:
* Conferinţe – care au rolul de a-i încărca de energie pozitivă pe cei prezenţi şi a le oferi idei, prin analize ale tendinţelor şi ale oportunităţilor de dezvoltare;
* Workshopuri – care au rolul de a dezvolta abilităţi prin schimb de experienţă şi interactivitate. Focusul se pune pe componenta practică, pe studii de caz şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri, prin care participanţii pot să-şi prezinte problemele pentru a găsi idei, soluţii şi chiar resurse pentru a le rezolva;
* Prezentări key-note – sesiuni speciale, la care sunt invitaţi key-note speakeri şi care sunt centrate pe teme de maximă importanţă pentru succesul afacerilor: excelenţa în relaţia cu clienţii, antreprenoriat – reguli de aur pentru performanţă, inovaţia şi creativitatea ca şi factori diferenţiatori, leadershipul şi managementul eficient al echipelor.
* Sesiunile formale de business networking – cu rolul de a genera oportunităţi de business şi de a identifica potenţiali parteneri sau colaboratori. Stabilirea întâlnirilor la eveniment este facilitată prin aplicaţia mobilă meet me, utilizată de participanţii interesaţi de a face matchmaching la locul evenimentului. Aplicaţia meet me dezvoltată de organizatori permite căutarea, filtrarea şi sortarea bazei de date a participanţilor, după 4 criterii: domeniu de activitate, funcţie, companie şi nume.
* Start-up suport – acţiuni dedicate start-up-urilor, concentrate pe trei direcţii: testarea ideii de afaceri, produsului sau serviciului, beneficiind de prezenţa şi feedback-ul audienţei; întâlniri cu investitori şi mentori, precum şi promovarea afacerii prin prezentări de 3 minute în faţa antreprenorilor şi a managerilor prezenţi.
Pentru înscrierea la eveniment, până la ora 23:59 în data de 24 noiembrie 2013 este în vigoare promoţia de tip early-bird, prin care este oferită o reducere de 15% pentru orice tip de acces. Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată http://bucuresti2013.businessdays.ro/inscriere/. Tipurile de acces de tipul BASIC si PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri.
Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi din lumea afacerilor precum Cristian Secoşan, Camelia Şucu, Mişu Negriţoiu, Cornel Marian, Florin Talpeş, Gabriella Pacso, Silviu Hotăran, Lorand Soares Szasz, Wargha Enayati, Marius Ghenea, Florentin Banu, Jean Valvis, Madi Rădulescu, Sorina Bradea, Amalia Sterescu, Adrian Florea, Ruxandra Băndilă, Adrian Cioroianu, Mru Patel, Felix Pătrăşcanu, Felix Daniliuc, Dorin Pena, Bogdan Balaci, Voicu Oprean, Mugur Frunzetti, Marius Ştefan, Gabriel Biriş, Dragoş Anastasiu, Mario Bruhlmann, Cristian Nacu, Mircea Albulescu şi mulţi alţii.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam