Hot Now

București Business Days – au început înscrierile

19 11 2012, Portal HR , Comenteaza, 2.509 afisari

După un an plin, Business Days, cel mai important eveniment de business dedicat mediului de afaceri  din România, se reîntoarce la București  cu cea de a noua ediție, în perioada 12-13 decembrie  2012 și va fi gazduită de Hotel Howard Johnson Grand Plaza.

Bucuresti Business Days este a patra ediție din acest an dedicată antreprenorilor, managerilor și întregii comunități de afaceri locale și regionale și încheie suita de evenimente Business Days de anul acesta, fiind precedată de alte trei ediții de anvergură desfășurate în marile centre regionale: Timișoara (martie 2012), Cluj-Napoca (iunie 2012) și Iasi(octombrie 2012), la fiecare ediție atragând un impresionat număr de peste 700  de participanți.

Ediția de la București și-a deschis porțile tuturor celor care sunt interesați de participare, organizatorii asteptându-se și pentru această ediție la un număr de  peste 700 de participanți.

Dacă acum un an încercam ceva inedit la ediția București Business Days, mai exact, am cautat să găsim o definiție a noii paradigme economice în viziunea a patru categorii de oameni de afaceri: top manageri la mari corporații multinaționale, antreprenori de succes, bancheri și investitori și să identificăm acele zone în care antreprenorii și managerii ar trebui să depună eforturi suplimentare pentru dezvoltarea abilităților care să-i ajute să facă față cu succes provocarilor vremurilor pe care le traversam, la ediția de anul acesta facem practic o analiză comparativă a celor 4 regiuni pe care le-am străbătut în acest an, încercând să identificăm similitudinile și diferențele între abordările manageriale și antreprenoriale specifice fiecărei regiuni, pentru a găsi acele ingrediente care ar trebui sa formeze ADN-ul unui antreprenor și manager roman de succes, afirma Laszlo Pacso, coordonatorul evenimentului.

Evenimentul se va desfășura pe o durată de două zile, menținându-și orientarea asupra antreprenoriatului și a tehnicilor de management ca și  la edițiile anterioare, dar  structura și alegerea temelor este  adaptată la  nevoile identificate de catre organizatori, cu care se confruntă  antreprenorii și managerii din București: 4 conferințe, 4 mese rotunde și 24 de  workshopuri, expozitie tematica, urmate de o prezentare de modă, o  degustare de vinuri, numeroase concursuri și o tombolă cu premii valoroase, precum și o lansare de carte.

La ediția 2012 București Business Days, avem un format extins de eveniment cu un focus mai intens pe zona de dezvoltare a abilităților manageriale đi antreprenoriale în special prin schimb de experiență și interacțiuni între participanți, speakeri și parteneri și prin crearea unor noi oportunități de business networking mai inteligente care sa ajute la crearea unei platforme vii de oportunități, evenimentele Business Days. Pe baza analizelor și a studiilor întreprinse cu partenerii noștri, am identificat o serie de zone și domenii pe care vom insista, pentru ca reprezinta piloni de succes atât pentru antreprenori, cât și pentru manageri. Credem cu tarie că și ediția de la București din acest an se va înscrie în rândul edițiilor  de succes de până acum.”  Laszlo Pacso

Temele pe care se va pune un accent major sunt: leadership, strategie, dezvoltarea echipei, comunicare, marketing, vânzări, managementul relației cu clienții, managementul riscurilor, gestionarea conflictelor, rezolvarea problemelor, luarea decizilor inteligente, strategii de dezvoltare, viziune, planificare financiară, business networking, public speaking, echilibrul între viața profesională și viața personală, time management, productivitate crescută.

Ca la fiecare editie,  o compoanenta majora a evenimentului, va fi dedicata  sesiunilor de business networking  ce au loc pe parcursul celor doua zile, evenimentele Business Days fiind singurele care integrează în jurul ideii de business networking interesele celor trei mari categorii de stakeholderi ce iau parte la ele: participanți, speakeri și parteneri.

Câțiva dintre speakerii invitați ai acestei ediții: Connie Lankin, Yula Reinshmid, Marius Ghenea,  Amalia Sterescu, Adela Jansen, Silviu Hotaran, Rucsandra Hurezeanu, Ovidiu Sandor,Cristian Nacu, Gabriel Biris, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Bogdan Comanescu, Voicu Oprean, Andy Szekely, Mihaela Perianu, Florentin Banu, Mihai Stanescu, Madalina Uceanu, Eusebiu Burcas, si multi altii.

Lista completă și mai multe detalii despre speakeri, program, precum și modalitățile de acces și ofertele promoționale sunt disponibile pe site-ul evenimentului: www.bucuresti2012.businessdays.ro

Adauga comentariu

Cele mai noi

În perioada 2-6 martie, Sindicatul Studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică (SiSC) pregătește cea de-a IX-a ediție a proiectului Spring IT. SiSC este cea mai veche organizație studențească din Academia de Studii Economice din București, care a realizat peste 200 de proiecte, desfășurate cu succes, în decursul a 23 de ani de […]

Detalii

Catalyst Solutions anunță organizarea celui mai mare târg de joburi din România, Angajatori de TOP dedicat tuturor candidaților, indiferent de nivelul de experiență. Eveniment de carieră consacrat în București și Timișoara, Angajatori de TOP se extinde în Constanța, Ploiești, Pitești, Craiova și oferă oportunități de carieră pentru candidații cu studii superioare și medii care sunt […]

Detalii

–   Prima platformă de wellbeing ce reunește peste 100 de programe dedicate sănătății fizice și psiho-emoționale a angajaților și familiilor acestora; –   Segmentarea în premieră a programelor pe cele două categorii de generații care constituie mai mult de 75% din forța de muncă: Generația X și Millennials; –   Programele sunt accesibile în 40% în formatul atelierelor experiențiale și […]

Detalii

Este un drept al angajatorilor să le stabilească angajaților lor obiective de performanță profesională, dar este o obligație a acestora față de angajați, începând de la momentul angajării, să le arate care sunt criteriile de evaluare profesională și care e procedura. Printre elementele obligatorii ale regulamentului intern regăsim, de altfel, criteriile și procedura de evaluare […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter