Hot Now

București Business Days – au început înscrierile

19 11 2012, Portal HR , Comenteaza, 2.601 afisari

După un an plin, Business Days, cel mai important eveniment de business dedicat mediului de afaceri  din România, se reîntoarce la București  cu cea de a noua ediție, în perioada 12-13 decembrie  2012 și va fi gazduită de Hotel Howard Johnson Grand Plaza.

Bucuresti Business Days este a patra ediție din acest an dedicată antreprenorilor, managerilor și întregii comunități de afaceri locale și regionale și încheie suita de evenimente Business Days de anul acesta, fiind precedată de alte trei ediții de anvergură desfășurate în marile centre regionale: Timișoara (martie 2012), Cluj-Napoca (iunie 2012) și Iasi(octombrie 2012), la fiecare ediție atragând un impresionat număr de peste 700  de participanți.

Ediția de la București și-a deschis porțile tuturor celor care sunt interesați de participare, organizatorii asteptându-se și pentru această ediție la un număr de  peste 700 de participanți.

Dacă acum un an încercam ceva inedit la ediția București Business Days, mai exact, am cautat să găsim o definiție a noii paradigme economice în viziunea a patru categorii de oameni de afaceri: top manageri la mari corporații multinaționale, antreprenori de succes, bancheri și investitori și să identificăm acele zone în care antreprenorii și managerii ar trebui să depună eforturi suplimentare pentru dezvoltarea abilităților care să-i ajute să facă față cu succes provocarilor vremurilor pe care le traversam, la ediția de anul acesta facem practic o analiză comparativă a celor 4 regiuni pe care le-am străbătut în acest an, încercând să identificăm similitudinile și diferențele între abordările manageriale și antreprenoriale specifice fiecărei regiuni, pentru a găsi acele ingrediente care ar trebui sa formeze ADN-ul unui antreprenor și manager roman de succes, afirma Laszlo Pacso, coordonatorul evenimentului.

Evenimentul se va desfășura pe o durată de două zile, menținându-și orientarea asupra antreprenoriatului și a tehnicilor de management ca și  la edițiile anterioare, dar  structura și alegerea temelor este  adaptată la  nevoile identificate de catre organizatori, cu care se confruntă  antreprenorii și managerii din București: 4 conferințe, 4 mese rotunde și 24 de  workshopuri, expozitie tematica, urmate de o prezentare de modă, o  degustare de vinuri, numeroase concursuri și o tombolă cu premii valoroase, precum și o lansare de carte.

La ediția 2012 București Business Days, avem un format extins de eveniment cu un focus mai intens pe zona de dezvoltare a abilităților manageriale đi antreprenoriale în special prin schimb de experiență și interacțiuni între participanți, speakeri și parteneri și prin crearea unor noi oportunități de business networking mai inteligente care sa ajute la crearea unei platforme vii de oportunități, evenimentele Business Days. Pe baza analizelor și a studiilor întreprinse cu partenerii noștri, am identificat o serie de zone și domenii pe care vom insista, pentru ca reprezinta piloni de succes atât pentru antreprenori, cât și pentru manageri. Credem cu tarie că și ediția de la București din acest an se va înscrie în rândul edițiilor  de succes de până acum.”  Laszlo Pacso

Temele pe care se va pune un accent major sunt: leadership, strategie, dezvoltarea echipei, comunicare, marketing, vânzări, managementul relației cu clienții, managementul riscurilor, gestionarea conflictelor, rezolvarea problemelor, luarea decizilor inteligente, strategii de dezvoltare, viziune, planificare financiară, business networking, public speaking, echilibrul între viața profesională și viața personală, time management, productivitate crescută.

Ca la fiecare editie,  o compoanenta majora a evenimentului, va fi dedicata  sesiunilor de business networking  ce au loc pe parcursul celor doua zile, evenimentele Business Days fiind singurele care integrează în jurul ideii de business networking interesele celor trei mari categorii de stakeholderi ce iau parte la ele: participanți, speakeri și parteneri.

Câțiva dintre speakerii invitați ai acestei ediții: Connie Lankin, Yula Reinshmid, Marius Ghenea,  Amalia Sterescu, Adela Jansen, Silviu Hotaran, Rucsandra Hurezeanu, Ovidiu Sandor,Cristian Nacu, Gabriel Biris, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Bogdan Comanescu, Voicu Oprean, Andy Szekely, Mihaela Perianu, Florentin Banu, Mihai Stanescu, Madalina Uceanu, Eusebiu Burcas, si multi altii.

Lista completă și mai multe detalii despre speakeri, program, precum și modalitățile de acces și ofertele promoționale sunt disponibile pe site-ul evenimentului: www.bucuresti2012.businessdays.ro

Adauga comentariu

Cele mai noi

Studiul indică modificări semnificative ale riscurilor și priorităților. Talentul este perceput ca fiind unul dintre cele mai mari riscuri de către liderii unora dintre cele mai mari companii din lume. Majoritatea liderilor se concentrează pe asimilarea avantajelor de mediu obținute în perioada de carantină. Doar o treime dintre liderii intervievați privesc cu optimism perspectivele de […]

Detalii

Dacă până acum, în lunile de vară, piața muncii traversa o perioadă de stagnare în ceea ce privește locurile de muncă disponibile și interesul candidaților pentru acestea, putem spune că în vara anului 2020 lucrurile au stat cu totul altfel. Lunile iunie-august au fost marcate de o cerere mare din partea candidaților, care au fost […]

Detalii

Pe 1 octombrie 2020 Erudio dă start celui mai nou program al său de leadership, Etikon – Încredere și Cooperare. Etikon se adresează liderilor, antreprenorilor, managerilor, echipelor de conducere și echipelor care lucrează în proiecte comune. Premisa de la care s-a pornit este că, în perioada pe care o traversăm, liderii sunt cei care au […]

Detalii

Legislația apărută anul acesta dă posibilitatea părinților, în cazul închiderii temporare a școlilor, grădinițelor sau creșelor, să primească zile libere plătite pentru supravegherea copiilor. Autoritățile au venit cu două acte normative, o lege și o ordonanță, fiecare dintre ele stabilind acordarea de zile libere părinților în situația închiderii unităților de învățământ din cauze diferite. De […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter