Bucureşti Business Days – peste 800 de potenţiali clienţi sau colaboratori te aşteaptă
În perioada 10-11 decembrie, va avea loc la Bucureşti, la sediul Universităţii Româno-Americane, cea de-a 13-a ediţie din suita evenimentelor Business Days. La eveniment sunt asteptaţi peste 800 de participanţi, reprezentanţi ai mediului de afaceri, antreprenori, manageri şi specialişti.
Bucureşti Business Days va reuni 140 de speakeri confirmaţi (top manageri în mari companii multinaţionale, antreprenori de succes, experţi, specialişti, traineri, consultanţi, speakeri motivaţionali, invitaţi speciali, invitaţi străini), 32 de manifestări (conferinţe, workshopuri, mese rotunde, sesiuni key-note) şi 5 modalităţi diferite de a experimenta generarea de oportunităţi (sesiuni de business networking de tipul microîntâlniri, sesiuni de business networking de tipul open, sesiuni informale de socializare, acces gratuit la aplicaţia de matchmaking, vip networking în zona specială dedicată invitaţilor speciali: vip lounge sau la cina specială de vip networking).
“Prin ediţia Bucureşti Business Days, preocuparea noastră de a pune bazele unei culturi antreprenoriale sănătoase în România prinde contur în noi direcţii”, arată Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului. “O preocupare este centrată pe ideea creării contextului unui dialog constructiv între mediul de afaceri şi cel academic, în special pentru a ajuta la diminuarea diferenţei dintre ceea ce livrează mediul academic şi ceea ce are nevoie mediul de business. A doua preocupare este facilitarea posibilităţilor pentru administraţiile locale să interacţioneze şi să găsească modalităţi de implicare a mediului de business în implementarea strategiilor de dezvoltare a oraşelor pe care le gestionează. O altă preocupare care prinde noi valenţe este suportul pe care îl oferim antreprenorilor la început de drum. Facem acest lucru în special prin facilitarea dialogului cu antreprenori şi manageri seniori, experimentaţi, pentru a primi business feedback la proiectele lor, în al doilea rând prin oferirea posibilităţilor de a-şi testa ideea, serviciul sau produsul în cadrul evenimentelor Business Days şi, nu în ultimul rând, oferindu-le posibilitatea de a-şi promova afacerea cu intenţia de a găsi parteneri şi susţinatori atât la locul evenimentului, cât şi pe canalele online şi social media ale platformei Business Days. Vom încuraja în continuare dezvoltarea spiritului asociativ, cooperarea şi generarea de oportunităţi prin numeroase şi îmbunătăţite facilităţi de business networking atât la locul evenimentului, cât şi online”, mai spune Laszlo Pacso.
Unul dintre cele mai puternice instrumente de generare de oportunităţi de afaceri oferite de evenimentele Business Days este aplicaţia de match-making denumită generic „meet-me„, care oferă următoarele beneficii:
– acces la baza de date cu ceilalţi participanţi;
– posibilitatea de căutare, filtrare, sortare a bazei de date după 4 criterii: domeniu de activitate, companie, nume, funcţia în companie;
– posibilitatea de a solicita schimb de date de contact cu orice participant, partener sau speaker;
– posibilitatea de a genera o lista de oportunităţi pe baza unor criterii de matchmaking ce pot fi introduse în timpul procesului de înscriere sau ulterior direct în aplicaţie;
– posibilitatea de a seta întâlniri în zona specială de business networking.
Marele avantaj al aplicaţiei este că poate fi folosită începând cu 3-4 zile înainte de eveniment şi încă un an post eveniment. Utilizatorii au astfel şansa să-şi desfăşoare o strategie de a contacta cât mai mulţi dintre cei pe care îi consideri potenţiali parteneri, colaboratori, salariaţi sau clienţi.
Costurile tichetelor de acces la eveniment, precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată http://bucuresti2013.businessdays.ro/inscriere/. Tipurile de acces de tipul BASIC şi PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri. Înscrierile se mai pot face până pe 9 decembrie, ora 16.00.
Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi din lumea afacerilor precum Cristian Secoşan, Camelia Şucu, Mişu Negriţoiu, Florin Talpeş, Gabriella Pacso, Silviu Hotăran, Lorand Soares Szasz, Wargha Enayati, Marius Ghenea, Florentin Banu, Jean Valvis, Madi Rădulescu, Sorina Bradea, Amalia Sterescu, Dragoş Bucurenci, Adrian Cioroianu, Adrian Florea, Ruxandra Băndilă, Mru Patel, Sergiu Neguţ, Mihai Miron, Felix Patrascanu, Felix Daniliuc, Dorin Pena, Vlad Tabacu, Bogdan Balaci, Voicu Oprean, Mugur Frunzetti, Marius Ştefan, Gabriel Biriş, Dragoş Anastasiu, Mario Bruhlmann, Cristian Nacu, Andrei Roşca, Alex Lăpuşan, Ovidiu Toader, Gregor Loncar, Mircea Albulescu şi mulţi alţii.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam