Secțiune susținută de

Câştigătorii celei de-a 6-a ediţii a Galei Premiilor de Excelenţă HR Club

Portal HR \ Actual \ Câştigătorii celei de-a 6-a ediţii a Galei Premiilor de Excelenţă HR Club

Pe 10 aprilie, la Palatul Bragadiru, comunitatea de HR din România a premiat pentru al şaselea an excelenţa în resurse umane şi managementul oamenilor în cadrul Galei Premiilor de Excelenţă HR Club. Gala este unul dintre cele mai prestigioase evenimente de resurse umane ale anului şi singurul care recunoaşte şi premiază excelenţa în domeniu. Seara de 10 aprilie a fost şi un prilej de a sărbători 10 ani de existenţă oficială a Asociaţiei HR Management Club.

Ceremonia de decernare a premiilor pentru cele 8 secţiuni de Proiecte de Resurse Umane şi 3 secţiuni de Management General s-a desfăşurat în prezenţa a 300 de directori de HR, profesionişti în resurse umane, directori generali şi lideri de business.

Laureaţii ediţiei 2014 a Galei HR Club sunt:

I. Proiecte de Resurse Umane

1. Cel mai valoros proiect de recrutare şi selecţie (categorie sponsorizată de CNA International)

Câştigător: Coca-Cola HBC Romania – Talent Mapping

Finalişti: Orange Romania – Orange First Step; Zentiva – Divizia Industrială – Zentiva University 2013 – EnergIA

2. Cel mai valoros proiect de compensaţii şi beneficii (categorie sponsorizată de Gras Savoye)

Câştigător: Zentiva – Divizia Industrială – Gândeşte în Stil Mare

3. Cel mai valoros proiect de management al performanţei (categorie sponsorizată de Medicover)

Câştigător: Tuborg – Sales Performance Management

Finalist: Provident Financial Romania – Matricea Performanţei

4. Cel mai valoros proiect de design organizaţional (categorie sponsorizată de PeliFilip)

Câştigător: Banca Comercială Română – NEXT – Reorganizarea reţelei retail BCR din perspectivă de Resurse Umane

5. Cel mai valoros proiect de formare şi dezvoltare a oamenilor (categorie sponsorizată de Formaeva)

Câştigător: Unicredit Leasing Corporation – UCL’s Got Talent

Finalişti: Banca Comercială Română – Angajaţi Part Time pentru Reţeaua Retail; Cargus International – Profesioniştii – Mândru să fiu curier Cargus; ING Asigurări de Viaţă – Crearea ING Sales Force Academy (Academia de Vânzări ING); JTI Romania – Learniacs Explore – Seek More

6. Cel mai valoros proiect de strategie de resurse umane (categorie sponsorizată de Coca-Cola HBC Romania)

Câştigător: Banca Naţională a României – Sistem integrat de management al resurselor umane

Finalist: British American Tobacco – HR Shared Service

7. Cel mai valoros proiect de managementul talentelor (categorie sponsorizată de TenarisSilcotub)

Câştigător: Renault Romania şi GDF SUEZ Energy Romania – BE THE CHANGE

8. Cel mai valoros proiect de schimbare culturală şi angajament (categorie sponsorizată de Grupul Trend Consult)

Câştigător: Tenaris Silcotub – One hour walk through safety

Finalişti: Cetelem – Dare to be Great; ING Asigurări de Viaţă şi Pensii – Îmbunătăţirea Culturii Organizaţionale; Orange Romania – Orange like – apreciază atitudinea Orange!; Vodafone Romania – From Good to Great

II. Management General

1. Managerul de linie al anului (categorie sponsorizată de Daedalus Millward Brown)

Câştigător: Dana Demetrian – Director Executiv al Direcţiei Reţea Retail, Banca Comercială Română

2. Echipa CEO-HR a anului – companii cu mai puţin de 499 de angajaţi (categorie sponsorizată de Signal Iduna)

Câştigător: Margareta Tănase – Angela Daniela Posdărăscu, Zentiva – Divizia Industrială

3. Echipa CEO-HR a anului – companii cu peste 500 de angajaţi (categorie sponsorizată de BCR Pensii)

Câştigător: Khaled El-Solh – Carmen Iancu, Caroli Foods Group

Juriul a acordat şi un premiu special proiectului “STEP outside – investment in education” implementat de compania TenarisSilcotub. Proiectul, cu o componentă puternică de CSR, vizează micşorarea discrepanţei dintre cerinţele angajatorilor şi aptitudinile dobândite de viitorii angajaţi în timpul studiilor. 

În total, au fost înregistrate 78 de candidaturi primite de la 40 de companii. Industria cu cele mai multe proiecte incluse în competiţie a fost Producţia (40% din aplicaţii), urmată de Bănci şi Asigurări (27% din aplicaţii). Categoriile-vedetă la această ediţie au fost „Cel mai valoros proiect de Formare şi Dezvoltare al anului”, unde s-au înregistrat 18 aplicaţii şi  „Cel mai valoros proiect de Schimbare Culturală & Angajament”, cu 17 aplicaţii. Câştigătorii au fost desemnaţi printr-un proces de jurizare în două etape: în prima etapă, acestea au fost analizate de către un juriu de specialişti (format din membri seniori ai HR Club, specialişti de renume care nu au avut proiecte înscrise în competiţie), iar în cea de-a doua etapă, juriul a fost format din reprezentanţi ai mediului de afaceri, manageri generali şi antreprenori care nu au avut proiecte înscrise în competiţie.

Data articol: aprilie 15, 2014

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam