Ce oameni caută agențiile de PR? (2)
Începând de ieri public un serial despre ce caută – când caută! – agenţiile de relaţii publice la un potenţial angajat, care este acel set de valori şi calităţi pe care şefii de agenţii consideră că trebuie să-l aibă un om care se ocupă de relaţii publice. Ieri am publicat primul răspuns din această serie, pe cel al Crenguţei Roşu, Managing Partner şi Owner la DC Communication.
Astăzi continuăm acest serial cu o altă doamnă cu experienţă în PR, de asemenea Managing Partner şi Owner al unei agenţii. E vorba despre Sorana Savu de la Premium PR.
Cu Sorana am avut mai multe ocazii să stau de vorbă pe îndelete şi avem adesea păreri asemănătoare în ceea ce priveşte felul în care se face PR. Îşi iubeşte mult meseria, îşi respectă în egală măsură clienţii şi partenerii, iar celor care lucrează la Premium PR le oferă, printre altele, un loc de muncă foaaarte plăcut căci agenţia îşi are sediul într-o casă veche, proaspăt renovată iar spaţiul aduce mai mult a cămin decât a birou. Lucru bun, de altfel, dacă ne amintim că în meseria asta se mai stă şi peste program. Şi să nu uităm de pisici! Pisici adevărate, frumoase, cuminţi şi, cum altfel, cu cont pe FB!
Aşadar, care sunt calităţile pe care ar trebui să le aveţi pentru a vă putea gândi la un job în agenţia Premium PR? Ei bine, citiţi mai jos!
N-as vorbi despre niste criterii de angajare, ci despre un proces de angajare asemanator unui pitch, in mai multe etape:
Prima e cea care tine de CV si de scrisoarea de intentie – la care, mai nou, se adauga activitatea in social media: blogul, pagina de FB si cea de LinkedIn. E echivalentul prezentarii de credentials a agentiei. Pretentia minima este ca toate mesajele care se trimit in aceasta faza sa fie scrise corect si frumos si sa ne fie adresate noua si numai noua. E surprinzator cat de rar se indeplineste.
E suprinzător şi trist, aproape. Printre greşelile frecvent întâlnite se numără depăşirea numărului admis de i-uri pe cuvânt sau, dimpotrivă, lipsa de i-uri acolo unde ele ar trebui să fie. Scrisorile de intenţie sunt, de multe ori, copy/paste de la un potenţial angajator la altul şi arată clar că expeditorul caută mai degrabă o sursă de venit decât un loc de muncă. Atenţie la diferenţă!
Citește tot articolul Ce oameni caută agenţiile de PR (2) Premium Communication.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam