Hot Now

Coach-ul nu e perfect. Și nici nu trebuie să fie!

05 12 2018, Cristina Otel , Comenteaza, 527 afisari

– Ah… Și tu care ești coach pățești din astea?

– Evident! Cine nu pățește?

– Aveam impresia că cine e coach e perfect.

Stăteam amândouă la o masă mică și rotundă, pe o straduță din centrul capitalei. Era prima dată când auzeam treaba asta. Am răspuns atunci, ce aș răspunde și acum – coach-ul nu e perfect și nici nu trebuie să fie – și-am povestit mai departe.

La scurt timp după conversația de mai sus și într-o perioadă în care mi-a fost greu, am scris acest articol. În urma lui, cineva mi-a scris, prietenește, așa: ”Aș alege ca și coach o astfel de persoană? Eu am nevoie de la un coach să văd direcție, ascensiune, creștere, siguranță. Ceea ce vreau să îți spun e ca după părerea mea astfel de dezvăluiri despre tine nu susțin conturul de coach, ci mai degrabă se asociază cu altceva.”.

Da, e altceva. E uman.

Un coach nu e unbreakable. E un om. E deseori container emoțional pentru clienți, e acolo, cu ei, cu totul.

Citește tot articolul aici: COACH-UL NU E PERFECT. ȘI NICI NU TREBUIE SĂ FIE!

Adauga comentariu

Cele mai noi

54% dintre companiile unde coachingul este o activitate curentă înregistrează niveluri înalte ale performanței, conform studiului Human Capital Institute (HCI) și International Coach Federation (ICF). Iată de ce, în această perioadă de mari schimbări determinate de pandemia de coronavirus, coachingul poate fi instrumentul capabil să sprijine organizațiile pentru a se menține profitabile. Studiul citat, realizat în ultimii 6 ani, a măsurat […]

Detalii

Revista CARIERE împreună cu EY România organizează vineri 29 mai, între orele 11:30-12:30, evenimentul onlinecu tema „Ce va fi după COVID-19? Macro-realitatea crizei din România” – ultima ediție programată din seria actuală “Bright Talks in DifficultTimes”, urmând să revenim cu un format ușor modificat în următoarea perioadă. Singura constantă a ultimelor două luni este schimbarea, iar în acest context organizațiile trebuie să […]

Detalii

Industria serviciilor de afaceri s-a adaptat rapid situației impuse de contextul Covid-19, prin implementarea telemuncii. Chiar termenul de outsourcing spune intrinsec acest lucru. Sunt activități care sunt făcute prin definiție la distanță. Telemunca a fost în ultimii ani unul dintre cele mai atractive beneficii din acestă industrie, acordate angajaților din România, înainte de pandemia Covid-19. […]

Detalii

Gala Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane, unul dintre cele mai prestigioase evenimente de HR din România, se va desfăşura în acest an în împrejurări excepţionale, pandemia de Covid-19 împiedicându-ne să ne întâlnim într-un cadru festiv, aşa cum ne-am obişnuit. Prin urmare, după două amânări, ne-am adaptat restricţiilor din această perioadă şi, pentru a nu […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter