Coaching – dezvoltă-ți competențele în grupul de supervizare
În ultima perioadă am primit o mulțime de invitații la diverse evenimente. Toate mesajele mă anunțau că e ultima șansă, unica șansă, că mai sunt doar X locuri, ultimile locuri, 7 lucruri de facut… si multe altele.
Recunosc că de-a lungul timpului am folosit și eu multe dintre ele. Unii guru în marketing spun că ar fi cuvinte și expresii care „agață”.
Astazi însă vreau să vă spun „adevarul gol-goluț” despre Grupul de supervizare care începe în septembrie.
Este un grup mic de oameni pasionați de coaching care se întâlnesc de 2 ori pe lună pentru a practica fiecare competență de coaching (conform ICF). Ce înseamnă asta?
Este un cadru sigur în care fiecare își aduce întrebările, nesiguranțele și temerile legate de practicarea coaching-ului la standarde ICF.
Este un loc din care pleci cu răspunsuri la întrebări, cu soluții alternative la modul tău actual de a acționa în diverse situații și cu un feedback onest referitor la aspectele pe care le ai de îmbunătățit.
Nu deținem adevărul absolut, dar avem o experiență destul de bogată în coaching, avem un bagaj de cunostințe destul de vast, am participat la multe seminarii și grupuri de lucru cu coachi profesioniști internaționali, din care suntem gata să împărtășim. În plus, suntem membri ICF acreditați, și am trecut deja prin tot acest proces.
Trecând prin această experiență devii mult mai pregatit pentru întalnirea cu un potențial client. Ești mult mai încrezător în coach-ul din tine. Ești pregătit pentru examenul de obținere al unei acreditari ICF. Primești cele două scrisori de recomandare necesare examenului. Ai posibilitatea să achizitionezi ori numai partea de supervizare ori intregul program supervizare + mentoring.
Când am început să pregătim această ediție, am pornit în gând cu ce am sintetizat la edițiile Coaching Summer School din ultimii doi ani, și cu nevoile cursanților, care au apărut în timpul workshopurilor și discuțiilor. Deasupra tuturor, a reieșit clar că un coach în devenire urmărește să-și mărească portofoliul căutând clienți ideali. Ceea ce nu e neapărat rău, dimpotrivă, mai ales dacă știi cum s-o faci.
Când spun client ideal nu mă gândesc la el dintr-o perspectivă idealistă. Mă refer la clientul din vârful piramidei publicului tău. La baza piramidei se află piața, la mijloc e nișa ta, iar în vârf se află acei clienți care – în caz că vorbim de clienții unui coach – practică, aplică, sunt consecvenți, evoluează, te plătesc la timp și, mai important decât orice, sunt acei clienți pe care nu-i agăți, ci-i atragi.
Ca să fii recomandat, una dintre cele mai sănătoase căi spre clientul ideal, ai nevoie să înțelegi elementele unei sesiuni de coaching, să asimilezi cele 11 competențe și să practici. Iar cea mai simplă cale de a le accesa pe toate trei la un loc e să te alături altor coachi exact ca tine, în cadrul întâlnirilor de la ultimul grup de supervizare, în La Mansardă, din 18 septembrie.
Dacă asta este ceea ce iți dorești, te așteptăm pe 18 septembrie la prima întâlnire.
Pentru înscriere trimite un mesaj la raluca.chinole@iconsultants.ro.
Până pe 18 septembrie intră pe www.iconsultants.ro , înscrie-te și vizionează cele 4 materiale video în care găsești cele 4 componente cheie ale unei sesiuni de coaching.
Cum sa-ti atragi clientul IDEAL? from Serban Chinole on Vimeo.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam