Secțiune susținută de

Cum a fost la Brașov Business Days

Portal HR \ Actual \ Cum a fost la Brașov Business Days

La începutul săptămânii trecute vă anunțam câștigătorii concursului organizat de noi în colaborare cu cei de la Brașov Business Days. Am oferit atunci 3 tichete VIP la evenimentul desfășurat între 28 și 29 septembrie.

Cei trei câștigători s-au întors de la Brașov cu impresii proaspete și interesante. Și pentru că nouă ne-au plăcut, ne-am gândit să vi le împărtășim și vouă:

Razvan Stan:

„Am plecat spre Brașov cu multe așteptări. Oameni pe care îi citesc de mult timp urmau să vorbeasca și să țină traininguri. Însă spre suprinderea mea așteptările mi-au fost întrecute. Îi felicit pe această cale.

În ordinea în care mi-am notat în agendă, m-am intors de la Brașov cu:

O demonstrație genială de vânzări pe care ne-a prezentat-o Sliviu Rotariu – CEO la Lord of Lands – Nu produsul contează atunci când vinzi! Atitudinea pe care o ai tu față de produs și față de client face ca acea vânzare să se realizeze sau nu.

Andy Szekely ne-a făcut exercițiul cu cei 5 oameni care ne decid viitorul, detalii aici. Tot de la el am aflat cum arată echipa manageriala perfectă și care sunt criteriile pe care Warren Buffet le aplică pentru a-și alege oamenii.

Vlad Stan ne-a vorbit despre manager vs. antreprenor. Mai bine spus, angajat vs. antreprenor. Poți considera că ai spirit antreprenorial, doar atunci când din orice problemă vezi o oportunitate. Tot el ne-a facut un exercițiu fantastic despre ce înseamnă sa fii angajat, detalii aici.

Adrian Florea ne-a demonstrat că pasiunea oamenilor e cea mai valoroasă și cea mai ieftină resursă pe care o poate avea un antreprenor. Oamenii trebuie să simtă că progresează, să aibă motivație în ceea ce fac.”

Citește mai mult aici.

Alex Nicolae Datcu:

„În urma unei invitații primite de la Portal HR, am ajuns și anul acesta la Brașov la Business Days ! Organizarea fas-tu-oa-să, networking, conferințe, discutat cu clienții! Printre speakeri, pe lângă cei consacrați, Vlad Stan/ Ghenea/Stavăr, o supriză plăcută a fost prezentarea lui Marius Stefan (Autonom Rent a Car) și a sportivei de 16 ani Crina Coco Popescu (prima alpinistă din lume care a încheiat Circuitul Seven Volcanoes, detalii aici)!

Printre plusurile cu iz de minus – mâncarea! Mâncarea a fost o cursă conceputa ca atare încă de la inceput! Inițial, între câteva restaurante de top din Brașov, implicând mai apoi și pe participanți! În sensul că trebuia alergat după vizualizări, ținut minte, completat/dat note, întors la rând cu pixul și hârtia, luat tacâmurile, înapoi la mese/coadă la fiecare stand și băgat pe farfurie, fugit și căutat un spațiu unde să le savurezi (erau de savurat), ținut minte de unde și cum, dat nota pe hârtie, schimbat cămașă pătată de mancare (LOL)… 300 de persoane în 36 mp în sens invers acelor de ceasornic!”

Citește mai mult aici.

Simona Florea:

„Zilele Business Days 28-29 septembrie 2011, au debutat fiecare cu 2 conferințe în care invitații au expus experiențe personale și profesionale, inspirând participanții din sală. Fiecare invitat a lăsat în urmă un îndemn/cuvinte valoroase.

Câteva sunt:

“Suntem infinit”- Silviu Rotariu.

Succesul privit ca o stare de bine, echilibru, găsirea pasiunilor, stare de flow – un speech foarte natural ținut de MadalinaUceanu.

Andy Szekely  – ne-a destins și a creat o atmosferă prietenească, facându-ne atenți la cei din jurul nostru – subliniind importanța celor 5 oameni care ne pot decide viitorul.

Ivan Patzaichin  – o prezență foarte modesta având în vedere bagajul cu performanțe- în echipă cu Theodor Frolu, povestindu-ne despre un proiect frumos implementat în Romania – Rowmania.

Lorand Soares-Szasz – ne-a mai reamintit că diferența dintre ordinar și extraordinar este acel “little extra” și că fiecare dintre noi este creat pentru a fi “the best you can be”.

Bogdan Comanescu – vânzare adaptată – educare adaptată a clienților; implicare în activitatea clientului, “dezvoltă-ți clienții–atunci te dezvolți și tu”.

Sărbătoritul evenimentului, Mihai Stanescu, ne-a făcut atenți la existența Fricii de eșec și totodată a Fricii de succes – ambele putând fi depașite prin gestionarea eficientă a emoțiilor avute în diferitele ipostaze. Mihai ne-a prezentat și un E Book -Fluturele din palma lui Ghandi (procesul de transformare) scris recent, ce se poate descărca de pe blogul lui.”

Citește mai mult aici.

Data articol: octombrie 4, 2011

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam