Secțiune susținută de

Cum a fost la Conferința Națională a Directorilor de Vânzări 2011

Portal HR \ Evenimente \ Cum a fost la Conferința Națională a Directorilor de Vânzări 2011

Desfășurată în cadrul București Business Days, pe 30 noiembrie 2011, la Willbrook Platinum Business Center București, cea de a treia  Conferință Națională a Directorilor de Vânzări a căutat răspunsuri viabile la întrebarea: La ce să ne așteptăm în 2012?

Pe lângă discuțiile legate de Sales Leadership, strategii de creștere a vânzărilor, sales success accelerator sau strategii de creștere a randamentului echipei, s-a vorbit și despre sindromul Burnout.

Mădălina Uceanu (Career Coach & Senior HR Advisor, CareerAdvisor) a adus în discuție presiunea asupra vânzătorilor în vremuri de criză.

Ce este Sales burnout? Sentimentul de epuizare cuplat cu scăderea dramatică a interesului pe termen lung. Se recunoaște prin demotivare, frustrare, mânie, depresie sau probleme de sănătate, iar cauzele pot fi externe (criza, refuzul clienților) sau interne (stres, resurse ineficient folosite).

Soluțiile sunt coachingul, un people management inspirat și schimbarea indicatorilor (ce și cum măsoară managerul, cum își răsplătește angajații).

Leader-ul echipei este foarte important, este de părere și Cristian Gheran (MBA Tiffin University, Ohio, SUA, The John Maxwell Team România). O echipă este atât de puternică pe cât este leader-ul ei.

Un bun leader trebuie să aibă grijă în fiecare gest pe care îl face să nu își demotiveze echipa.

Ca o concluzie, fiecare manager ar trebui să se uite mai întâi la el însuși, să se gândească ce fel de manager este, cum își motivează echipa și câtă atenție acordă membrilor acesteia. Și, în funcție de ceea ce vede, să se gândească și la faptul că, uneori, unul sau mai mulți membri ai echipei se pot afla într-un blocaj din care ar putea ieși cu ajutorul managerului.

Data articol: decembrie 1, 2011

Jurnalist de profesie, am urmat Jurnalism și Științele Comunicării din pasiune pentru presa scrisă. Între 1999 și 2011 am lucrat în trusturile Edipresse și Ringier, în redacțiile mai multor reviste, însă mediul online a câștigat, zic eu, pariul cu presa scrisă, așa că m-am hotărât să devin freelancer. Scriu, în continuare, din pasiune, chiar dacă suportul este altul, iar această schimbare îmi lasă timp pentru ceea ce prețuiesc cel mai mult: să fiu alături de familie.

Vezi profilul Linkedin

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam