Inovație în HR, Agile HR, employee engagement, wellbeing la locul de muncă, gamification, disonanțe cognitive în procesul de recrutare, influențare cu impact, sisteme software în HR, instrumente de diagnoză și employer branding sunt doar câteva tematici care au fost abordate în cadrul Conferinței de Resurse Umane HR Summit.
“Daca ar fi să sumarizez experiența HR Summit 2018 în 3 cuvinte, aș spune că HR Summit conectează, inspiră și nu în ultimul rând educă. Tematici de actualitate, speakeri internaționali și discuții despre the future of work, experiențe autentice la locul de muncă și modalități eficiente de comunicare internă – aspect care, de cele mai multe ori este neglijat și care are o influență direct asupra percepției angajaților despre organizație – poziționează HR Summit ca fiind cei mai important eveniment regional de resurse umane”, declară Bianca Tritean, Project Manager HR Summit.
HR Marketing și comunicarea internă eficientă – piloni importanți de business
În ciuda faptului că tehnologia este deja prezentă în vaste domenii profesionale, aceasta nu poate înlocui importanța oamenilor ca forță de muncă. „Dacă permitem line managerilor, de la CEO până la cel mai mic grad de team leader, să redefinească, să articuleze misiunea și viziunea companiei și să o traducă angajaților în așa fel în cât aceștia să înțeleagă CINE sunt și UNDE sunt, organizația beneficiză de un nivel de employee engagement mult mai ridicat”, susține Anthony Ryland, Founder & Managing Director, Tap’d Solutions.
”Salariul, bunăstarea la job și mediul de lucru reprezintă nevoile de bază ale unui angajat. În prezent, pentru a crește nivelul de 30% al oamenilor care afirmă că sunt engaged, trebuie să apelăm la strategii de comunicare internă inovatoare. Oriunde în lume, principiile de business și comuncare rămân aceleași”, declară Catrin Lewis, Global Internal Communications Manager, Reward Gateway. Pe parcursul speech-ului, Catrin a scos în evidență necesitatea HR Marketingului și a arătat cât este de important să folosim social media la potețialul ei maxim.
HR-ul ar trebui să devină cu adevărat un partener strategic pentru business
“Ceea ce trebuie să facă HR-ul astăzi este să adauge valoare, iar să adaugi valoare înseamnă să cunoști foarte bine business-ul și să lași la o parte activitățile care se pot face în cadrul unui Share Service Center. Tot ceea ce înseamnă operațiuni tranzacționale ar trebui înlăturate din HR, iar HR-ul ar trebui să devină cu adevărat un partener strategic pentru business.”, susține Alexandru Aldoescu, Head of HR, General Affairs &Procurement Manager (România & Bulgaria), Samsung Electronics România. Innovation keeps you moving a fost titlul workshop-ului pe care Alexandru l-a susținut în prima zi a evenimentului, în cadrul căruia a provocat comunitatea de resurse umane din Transilvania să găsească soluții inovative cu scopul de a scurta procesul de recrutare de la cinci luni la cinci zile.
“Pentru a avea o organizație performantă avem nevoie în primul rând de procese de optimizare și de oameni performanți.”, susține Dana Tudor Tănase, Managing Partner, Creative&Bright. Care sunt provocările în materie de wellbeing?
În acest context, Dana a pus accent pe importanța implementării unor programe de wellbeing la nivel de organizație. Ca impact semnificativ acestea cresc satisfacția clienților cu 10%, productivitatea angajaților cu 21% și creșterea profitabilității cu 22%. De asemenea, absenteismul scade cu 37% și fluctuația de personal cu până la 65%.
În perioada 11 – 22 septembrie 2023, a avut loc o nouă ediție a Școlii de Vară HR Club Next Gen. Programul a avut ca scop dezvoltarea profesională și personală a celor 12 participanți, printr-o abordare practică și interactivă. Rezultatul? Formarea unei noi generații de profesioniști HR de elită, care să înțeleagă și să poată […]
Detalii39,4% dintre participanții la cel mai recent sondaj eJobs declară că nu sunt mulțumiți de salariul lor, în timp ce 49,8% spun că este ok, dar s-ar putea și mai bine. Doar 10,7% nu au niciun motiv de nemulțumire din acest punct de vedere. Cu toate acestea, o eventuală renegociere salarială pare a fi o […]
DetaliiŞapte companii de renume din România au intrat în finala competiţiei Top WellBeing Employer, ce premiază implicarea acestora pentru a oferi o stare de bine a angajaților și a comunității în care activează. Arctic SA, BCR, KPMG, Majorel Romania, mindit.io, Phillip Morris Romania și Provident Financial Romania au trecut de semifinala primei ediții a acestei […]
DetaliiRaluca Burghelea este noul Country Managing Director al Accenture România. Raluca și-a început cariera la Accenture în anul 2007, iar în prezent este Managing Director al Accenture Operations în România, rol pe care îl va păstra. În calitate de Operations Lead, ea a jucat un rol esențial în dezvoltarea activității locale din România în 6 […]
Detalii