Hot Now

Cum alegi un ATS potrivit pentru compania ta

07 06 2016, Career Advisor , Comenteaza, 3.599 afisari

Decizia de a investi într-un ATS (applicant tracking system) se va dovedi inspirată doar în măsura în care alegerea acestui sistem are în vedere factori specifici pentru organiție și strategia de management a talentelor pe care aceasta o utilizează.

Deși nu există nicio îndoială că un ATS oferă avantaje numeroase atunci când vine vorba de managementul candidaților activi sau pasivi, este la fel de adevărat că nu există un singur sistem de management al aplicațiilor care să se potrivească tuturor companiilor și că alegerea unui ATS trebuie făcută având în vedere aspecte specifice precum:

  1. Profilul companiei (o companie de recrutare va avea nevoie de un ATS diferit de cel al unei organizații comerciale)
  2. Ușurința în utilizare (cu cât utilizatorii au nevoie de mai puțin training pentru folosirea ATS-ului, cu atât se va dovedi acesta mai util)
  3. Experiența candidatului (un ATS trebuie privit întotdeauna atât din punctul de vedere al utilizatorului intern cât și al candidatului. Dacă acesta din urmă va avea dificultăți din cauza unui ATS incorect setat sau care nu funcționează bine, atunci investiția nu se justifică)
  4. Interacțiunea cu rețele sociale (utilitatea unui ATS este cu atât mai mare cu cât asigură o postare eficientă a joburilor și o preluare în timp real și a aplicațiilor din platformele sociale în care compania este prezentă)
  5. Capacitatea de căutare și de identificare a profilelor potrivite (înainte de achiziționare, ATS-ul trebuie testat pentru a descoperi care sunt criteriile după care se poate face căutarea și identificarea candidaților potriviți și în ce măsură motorul de căutare incorporat își face treaba corect)
  6. Tipurile de rapoarte (atât pe parcursul proceselor de recrutare, cât și în perioadele în care se calculează diferiți indicatori de performanță pentru funcția de resurse umane, ATS-ul trebuie să poată gestiona o diversitate de rapoarte în funcție de nevoi specifice)
  7. Ușurința integrării cu alte sisteme (sunt puține organizațiile în care ATS-ul funcționează pe cont propriu. De cele mai multe ori, există corelații între sistemele IT ale unei companii, motiv pentru care capacitatea de integrare a ATS-ului trebuie să fie un criteriu esențial în alegerea celui potrivit.)

Pentru și mai multe criterii de avut în vedere în alegerea unui ATS, vă recomandăm articolul de pe ERE: The 17 Things to Think About Before Picking an Applicant Tracking System.

Aveți nevoie de un ATS?

Career Advisor este partenerul exclusiv pentru Romania al Capital Software, dezvoltatorul Phoenix ATS, companie cu peste 20 de ani de experiența în dezvoltarea și implementarea acestui produs pe piața internațională.

Phoenix Aplicant Tracking System este o platforma software in-cloud de gestionare a paginii de cariere, anunțurilor de joburi și a tuturor candidaților cu care interactionează compania.

  • 24/7 acces permanent la și din orice parte a lumii pentru toți candidații
  • managementul automat al tuturor candidaturilor și corespondenței cu toți candidații
  • posibilitatea de a actualiza datele personale și a fi ținut la curent cu toate oportunitățile noi de angajare
  • flexibilitate în adaptarea mesajelor și a pasilor recrutării conform metodologiei interne a fiecărui client în parte
  • statistici disponibile în timp real și posibilitatea de a defini indicatori de măsurare specifici

 Vă stăm la dispoziție pentru prezentare și demo. Aflați mai multe detalii aici.

Save

Save

Adauga comentariu

Cele mai noi

Anul 2023 a fost unul dificil pentru sectorul IT, atât la nivel global, dar mai ales în România. Pe de o parte, concedieri semnificative în prima parte a anului au lăsat foarte mulți candidați în căutare de job într-o piață cu pretenții tot mai ridicate, iar pe de altă parte, impozitarea veniturilor de peste 10.000 […]

Detalii

Customer Experience Romania organizează CX Conference Bucharest 2023, un eveniment conceput pentru a sustine transformarea domeniul experienței clienților în România. Conferința va avea loc pe data de 25 octombrie la Nord Events Centre și se adresează liderilor din domeniul CX, marketing, resurse umane, customer care, customer service, vânzări, operațiuni și antreprenorilor romani. CX Conference Bucharest […]

Detalii

91,2% dintre angajatorii care au participat la cel mai recent sondaj derulat de eJobs România au declarat că au în plan să facă angajări până la finalul anului. 5,4% spun că au blocat toate angajările, în timp ce 3,4% nu știu exact care va fi cursul evenimentelor până la final de an. Dintre cei care […]

Detalii

Independenți, pragmatici, la curent cu noile tehnologii, tinerii din generația Z sunt deciși să își trăiască viața și să își construiască parcursul educațional și profesional conform propriului set de valori. Anual, la IUF- The International University Fair participă peste 20.000 de elevi și studenți. Datele ultimelor ediții ne arată că tinerii din România sunt din […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter