Hot Now

Cum gestionează companiile crizele din online?

03 11 2011, Cristiana Constantinescu , Comenteaza, 4.634 afisari

În acest ultim articol despre conferința Legal Issues in Social Media, Cristiana Constantinescu ne povestește despre situații de criză din online și câteva concluzii de bun simț pentru prezența (organizațională sau individuală) în social media.

Online-ul este, cum spuneam, infinit. Iar în spatele unui IP se poate ascunde oricine.

Dacă pe un site, blog sau forum apar informații defăimătoare legate de compania sau angajații tăi, sfatul specialiștilor prezenți la conferința Legal issues in social media este să încerci să rezolvi problema prin comunicare directă cu persoana care a postat (dacă îi știi identitatea reală) sau administratorii site-ului respectiv.

Contactează administratorul forumului și explică-i că îți aduce un prejudiciu și vrei ca o parte din informații să fie înlăturate. E important să abordezi această problemă cu instrumente de PR, să ai o discuție cu oamenii care controlează acel site. Un forum mare îți oferă dreptul la replică, e o chestiune de PR”, a spus Ana-Maria Baciu (NNDKP).

Și Monica Jitariuc (Online PR Director The Practice) încurajează abordarea cu instrumente de PR a situațiilor de criză. Prin contactarea directă a administratorilor rețelelor (fie că e vorba despre Facebook, Twitter sau site-uri locale), aducându-le studii de caz și argumente în favoarea companiei.

Concluzia, o chestiune de bun simț

La conferința Legal Issues In Social Media s-au dezbătut foarte multe aspecte legate de problemele legale în social media, din puncte de vedere variate. Însă, indiferent de temă, toate discuțiile au avut un numitor comun: bunul simț. Până la urmă, aceasta ar trebui să fie valoarea după care să ne ghidăm atunci când postăm, ca persoană privată, un comentariu pe un blog, o fotografie pe profliul de Facebook sau dăm tweet-uri. Tot de bunul simț e bine să ținem seama dacă, din postura de HR manager, scanăm profilul de social media al unui potențial angajat, sau ca Social Media Manager al unei mari companii dacă trebuie să gestionăm o situație de criză apărută în urma unei postări de numai 140 de semne.

Deci, nu uitați: aveți grijă ce postați! Lucrurile pe care le scrieți în rețelele de social media rămân acolo.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Anul 2023 a fost unul dificil pentru sectorul IT, atât la nivel global, dar mai ales în România. Pe de o parte, concedieri semnificative în prima parte a anului au lăsat foarte mulți candidați în căutare de job într-o piață cu pretenții tot mai ridicate, iar pe de altă parte, impozitarea veniturilor de peste 10.000 […]

Detalii

Customer Experience Romania organizează CX Conference Bucharest 2023, un eveniment conceput pentru a sustine transformarea domeniul experienței clienților în România. Conferința va avea loc pe data de 25 octombrie la Nord Events Centre și se adresează liderilor din domeniul CX, marketing, resurse umane, customer care, customer service, vânzări, operațiuni și antreprenorilor romani. CX Conference Bucharest […]

Detalii

91,2% dintre angajatorii care au participat la cel mai recent sondaj derulat de eJobs România au declarat că au în plan să facă angajări până la finalul anului. 5,4% spun că au blocat toate angajările, în timp ce 3,4% nu știu exact care va fi cursul evenimentelor până la final de an. Dintre cei care […]

Detalii

Independenți, pragmatici, la curent cu noile tehnologii, tinerii din generația Z sunt deciși să își trăiască viața și să își construiască parcursul educațional și profesional conform propriului set de valori. Anual, la IUF- The International University Fair participă peste 20.000 de elevi și studenți. Datele ultimelor ediții ne arată că tinerii din România sunt din […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter