Cum îți faci profilul de pe LinkedIn mai interesant pentru angajatori
E probabil evident pentru toată lumea că LinkedIn reprezintă mai mult decât o platformă de networking pentru zona de business, funcționând adesea ca o bază de date pentru angajatori, atât pentru procese de recrutare active, cât și pentru comunicarea cu candidați pasivi cu profile interesante.
Acestea fiind spuse, pentru un candidat, prioritatea pe LinkedIn ar trebui să fie aceea de a-și pune la puct (și actualiza periodic) un profil care să atragă atenția potențialilor angajatori. Acesta este motivul pentru care vă recomandăm azi un infografic care include 23 de modalități prin care un profesionist se poate asigura că profilul de pe LinkedIn este mai atractiv pentru angajatori.
Iată câteva din sugestiile interesante care ne-au atras atenția:
- Asigură-te că ai o poză de profil potrivită.
- Asigură-te că toate elementele de bază are profilului sunt actualizate (URL-ul asociat, Headline-ul care ar trebui să includă mai mult decât titlul postului, datele de contact)
- Utilizează în profil cuvinte care apar frecvent în descrierile joburilor pe care le ai în vedere.
- Folosește Rezumatul pentru a-ți spune „povestea” într-un mod cât mai personal, ca și cum ai sta de vorbă cu cineva.
- Cere recomandări de la colegi actuali sau anteriori dar editează profilul și scoate toate recomandările care nu sunt relevante pentru ceea ce te interesează.
- Actualizează în permanență zona de Skills.
- Asigură-te că rețeaua de contacte crește constant (nu e necesar să îi fi cunoscut față în față pe toți cei cu care te conectezi)
Pentru și mai multe sugestii, consultați infograficul:
Sursa infografic aici.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam