Secțiune susținută de

Cum să ai grijă de sănătatea angajaților – ebook

Portal HR \ HR Pedia \ Cum să ai grijă de sănătatea angajaților – ebook

Legătura dintre sănătate și performanță ar trebui să fie cât se poate de evidentă pentru toți angajatorii. La fel de evidentă ca și legătura dintre nivelul de implicare al unui angajat care simte că organizația are grijă de el și rezultatele sale. Dar grija pentru sănătatea angajaților nu înseamnă doar să te asiguri că au de unde să își cumpere prânzul și că nu petrec prea mult timp muncind peste program.

În țările mai dezvoltate, conceptul de „well-being organizațional” (stare de bine a organizației, în traducere aproximativă :-)) este unul care necesită atenție și consecvență din partea angajatorului. Poate să fie vorba de diverse oportunități de relaxare oferite salariaților în timpul programului, de abonamente la programe de fitness, de politici organizaționale privind munca flexbilă etc. Având în vedere toate instrumentele și serviciile de care poate dispune acum o companie pentru a crea un program eficient de well-being organizațional, ce mai rămâne de făcut celor de la HR este să învețe să aleagă în funcție de nevoile specifice ale angajaților.

Pentru a veni în ajutorul celor care sunt la început de drum în implementarea unor astfel de programe motivaționale, vă recomandăm un ebook cu detalii despre ce presupune o cultură de well-being organizațional, cum poate fi ea creată în așa fel încât să crească nivelul de implicare a angajaților și să susțină atitudini pozitive pe termen lung.

Aflați mai multe detalii și descărcați ebook-ul aici: Your definitive guide to the employee wellbeing landscape.

Data articol: septembrie 6, 2017

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam