Hot Now

Cum să dai feedback negativ

22 10 2014, Portal HR , Comenteaza, 6.681 afisari

Ne place sau nu, suntem aproape zilnic puși în postura de a oferi feedback. Poate să fie vorba de discuția cu colegi, angajați și/sau candidați, cu furnizori și, de ce nu, chiar cu clienți. În condițiile în care ceea ce avem de spus nu are o încărcătură pozitivă, sarcina de a oferi feedback se poate dovedi suficient de dificilă încât să ne găsim adesea motive de a o evita.

Și totuși, fără feedback sunt șanse mari ca, mai devreme sau mai tărziu, să ne fie afectată performanța, să dezvoltăm aversiuni și să ne simțim demotivați/plictisiți de multe din aspectele jobului pe care trebuie să îl facem zilnic. Acesta este motivul pentru care vă recomandăm azi un articol pe această temă de pe un site pe care l-am descoperit de curând: The Human Capitalist.

Pe scurt, ar putea să ne fie mai ușor să oferim feedback negativ dacă:

1. Facem acest lucru imediat după ce s-a petrecut incidentul care ne forțează să facem asta. Cu cât întâmplările despre care urmează să vorbim sunt mai recente, cu atât va fi mai ușor să nu denaturăm mesajul.

2. Ne concentrăm pe comportamente specifice și nu pe idei/percepții.

3. Venim cu câteva sugestii de acțiuni punctuale care, odată făcute, pot remedia situația. Dacă feedback-ul rămâne în zona discursului critic, tot demersul este steril și lipsit de valoare.

4. Punem accentul pe ceea ce angajatul/profesionistul care primește feedback are de câștigat.

Descoperiți argumentele despre importanța unui feedback negativ și modalitatea de a-l oferi citind tot articolul 4 Ways to Give Feedback When It’s Uncomfortable.

Adauga comentariu

Cele mai noi

BusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]

Detalii

SoftServe, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții digitale din Europa, care a intrat pe piața locală  în mai 2022 și a angajat deja aproape 70 de persoane în centrul de dezvoltare local, a accelerat procesul de recrutare și caută specialiști de top în tehnologii de ultimă generație precum Omniverse și Big Data. Potrivit […]

Detalii

Mullen anunță numirea Ancăi Iuhas în funcția de Head of Strategy, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate. În noul rol, Anca va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, consolidând produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor […]

Detalii

Dora, robotul de recrutare, dezvoltat de o echipă de experți, a ajuns la impresionanta cifră de 1 milion de interviuri, în încercarea de a simplifica și eficientiza procesul de recrutare pentru companii și candidați. Un robot de recrutare automatizeză sarcinile repetitive Dora este o unealtă de asistență pentru recrutori, care automatizează anumite sarcini și ușurează […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter