Hot Now

Cum să recunoști semnele burnout-ului la angajații tăi (Webcast)

09 04 2019, Ioana Rijnetu , Comenteaza, 919 afisari

Burnout-ul sau sindromul epuizării profesionale este considerat a fi boala profesională a omului modern și afectează un procent semnificativ al angajaților din diferite organizații.

Fiecare dintre noi are zile mai proaste la birou, când productivitatea nu este așa cum ne dorim, sau când ne simțim plictisiți sau subapreciați. Dar dacă aceste stări le resimțim în mod frecvent, pentru o perioadă de timp mai lungă, sunt semne că avem de-a face cu burnout-ul.

Potrivit unul studiu realizat de Gartner printre 7500 de angajați full-time, concluziile au arătat că 23 la sută dintre aceștia au experimentat o stare de burnout destul de des, în timp ce 44 la sută dintre respondenți au trecut la un moment dat printr-o astfel de stare.

Dincolo de ceea ce ne arată studiile, este absolut necesar să ne oprim un pic și să reflectăm la relația cu angajații și colegii noștri pentru a putea identifica acele comportamente, situații sau context organizaționale ce pot fi triggere pentru apariția sindromului de burnout.

Organizațiile trebuie să fie cu adevărat preocupate de această problemă, deoarece are un impact vizibil nu numai asupra sănătății și productivității angajaților, dar și asupra dezvoltării business-ului într-o direcție bună (și sănătoasă).

De aceea, rolul managerilor este important în această ecuație, pentru că trebuie să identifice la timp toate semnele care pot indica că angajații lor ar putea “victime” ale sindromului de burnout.

În contextul acestui subiect sensibil la nivelul organizational, m-am gândit că ar fi util să mai învățăm despre el și de la alți specialiști.

Webcastul de pe Society for Human Resource Management (SHRM) pe care vi-l recomand azi îl are invitat pe Kevin Sheridan, consultant HR, autor de cărți și expert în zona de employee engagement.

În afară de discuțiile despre cum să recunoști burnout-ul în rândul angajaților, sau ce programe de fidelizare și soluții sunt necesare pentru a-i proteja să nu ajungă în această stare, vom afla cum trebuie să comunicăm mai bine și eficient ca să evităm dezvoltarea unui mediu organizational toxic pentru angajați.

Pentru a afla mai multe detalii, vă recomand să vă înscrieți la webcastul “Employee Burnout: Signs and Action Steps for Prevention and Treatment” din data de 30 aprilie.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Investițiile cumulate ale guvernelor și companiilor în îmbunătățirea competențelor și recalificarea forței de muncă ar conduce la  o creștere a  PIB global cu 6,5 trilioane de dolari și ar crea 5,3 milioane de locuri de muncă până în 2030, potrivit raportului “Upskilling for Shared Prosperity”, lansat la Davos de PwC și Forumul Economic Mondial. China […]

Detalii

40% dintre angajați spun că acasă au lucrat mai mult și mai eficient Sondaj Undelucram.ro despre impactul pandemiei asupra angajaților și angajatorilor Marketingul și HR-ul, departamentele cele mai afectate de pandemie O treime dintre companii au făcut disponibilizări 1 din 5 angajați și-a pierdut locul de muncă Persoanele necalificate și cu studii medii – cei […]

Detalii

Modificările recente aduse Codului fiscal vin în sprijinul companiilor, consideră majoritatea respondenților (56%) în cadrul unui sondaj realizat de PwC România, iar facilitatea care va fi aplicată de cele mai multe companii (67%) vizează beneficiile pentru angajații aflați în telemuncă. Astfel, doar 8% dintre participanți au spus că modificările nu le sunt utile, în vreme […]

Detalii

CIO Council și Revista CARIERE continuă seria de evenimente online CIO TALKS – Powered by CIO Council și organizează marți 26 ianuarie, între orele 15:00-17:30, cu o nouă ediție „Cybsersecurity and Digital Resilience”. Acest webcast explorează în principal modalitățile de asigurare și de menținere a securității cibernetice în această perioadă și în viitorul apropiat, dar și […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter