Hot Now

Cum să recunoști semnele burnout-ului la angajații tăi (Webcast)

09 04 2019, Ioana Rijnetu , Comenteaza, 777 afisari

Burnout-ul sau sindromul epuizării profesionale este considerat a fi boala profesională a omului modern și afectează un procent semnificativ al angajaților din diferite organizații.

Fiecare dintre noi are zile mai proaste la birou, când productivitatea nu este așa cum ne dorim, sau când ne simțim plictisiți sau subapreciați. Dar dacă aceste stări le resimțim în mod frecvent, pentru o perioadă de timp mai lungă, sunt semne că avem de-a face cu burnout-ul.

Potrivit unul studiu realizat de Gartner printre 7500 de angajați full-time, concluziile au arătat că 23 la sută dintre aceștia au experimentat o stare de burnout destul de des, în timp ce 44 la sută dintre respondenți au trecut la un moment dat printr-o astfel de stare.

Dincolo de ceea ce ne arată studiile, este absolut necesar să ne oprim un pic și să reflectăm la relația cu angajații și colegii noștri pentru a putea identifica acele comportamente, situații sau context organizaționale ce pot fi triggere pentru apariția sindromului de burnout.

Organizațiile trebuie să fie cu adevărat preocupate de această problemă, deoarece are un impact vizibil nu numai asupra sănătății și productivității angajaților, dar și asupra dezvoltării business-ului într-o direcție bună (și sănătoasă).

De aceea, rolul managerilor este important în această ecuație, pentru că trebuie să identifice la timp toate semnele care pot indica că angajații lor ar putea “victime” ale sindromului de burnout.

În contextul acestui subiect sensibil la nivelul organizational, m-am gândit că ar fi util să mai învățăm despre el și de la alți specialiști.

Webcastul de pe Society for Human Resource Management (SHRM) pe care vi-l recomand azi îl are invitat pe Kevin Sheridan, consultant HR, autor de cărți și expert în zona de employee engagement.

În afară de discuțiile despre cum să recunoști burnout-ul în rândul angajaților, sau ce programe de fidelizare și soluții sunt necesare pentru a-i proteja să nu ajungă în această stare, vom afla cum trebuie să comunicăm mai bine și eficient ca să evităm dezvoltarea unui mediu organizational toxic pentru angajați.

Pentru a afla mai multe detalii, vă recomand să vă înscrieți la webcastul “Employee Burnout: Signs and Action Steps for Prevention and Treatment” din data de 30 aprilie.

Adauga comentariu

Cele mai noi

Asociaţia The Social Incubator lansează platforma vocaţională  www.bunincariera.ro cu scopul de a ajuta tinerii cu vârsta cuprinsă între 16-24 ani să își aleagă cariera potrivită. Bun în Carieră pune la dispoziţia tinerilor teste vocaționale, sesiuni de consiliere şi mentorat online, gratuite, pentru valorificarea potenţialului propriu şi informaţii despre paşii necesari traseului educațional și profesional, în funcție […]

Detalii

Programul FUTURE – Construiește cu pasiune susținut de compania internațională Vertiv este unul dintre inițiativele ce au reușit cu succes să se replieze în timp record și să livreze, gratuit, un program complex de #EducatieAltfel pentru 40 de studenți și 15 profesori din mediul universitar. „Adaptabilitatea a fost prima competență soft pe care am activat-o […]

Detalii

54% dintre companiile unde coachingul este o activitate curentă înregistrează niveluri înalte ale performanței, conform studiului Human Capital Institute (HCI) și International Coach Federation (ICF). Iată de ce, în această perioadă de mari schimbări determinate de pandemia de coronavirus, coachingul poate fi instrumentul capabil să sprijine organizațiile pentru a se menține profitabile. Studiul citat, realizat în ultimii 6 ani, a măsurat […]

Detalii

Revista CARIERE împreună cu EY România organizează vineri 29 mai, între orele 11:30-12:30, evenimentul onlinecu tema „Ce va fi după COVID-19? Macro-realitatea crizei din România” – ultima ediție programată din seria actuală “Bright Talks in DifficultTimes”, urmând să revenim cu un format ușor modificat în următoarea perioadă. Singura constantă a ultimelor două luni este schimbarea, iar în acest context organizațiile trebuie să […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter