Cum să relaționezi mai bine cu intervievatorul
Cu toții știm cât de importantă este prima impresie, dar dincolo de ceea ce putem face ca să ne asigurăm că pornim cu dreptul într-un interviu, cel puțin la fel de importantă ni se pare atitudinea pe parcursul discuției cu cel care poate decide dacă vom fi luați în considerare pentru poziția vacantă.
Din experiența noastră ca evaluatori, ne ajută să obținem informații utile în procesul de evaluare și fac o impresie bună candidații care:
1. Oferă răspunsuri la întrebările noastre și nu la ceea ce consideră ei că este important.
2. S-au documentat despre poziția vacantă și (dacă au această informație) despre compania care recrutează și au întrebări pertinente despre acestea.
3. Sunt vizibil interesați să ofere informații de calitate și nu se plictisesc să reia anumite aspecte care nu sunt clare în CV.
4. Evită afirmațiile generale de genul: „sunt un membru bun în echjpă”, „muncesc din greu” și dau exemple concrete pentru a dovedi calități sau competențe pe care le consideră esențiale pentru succesul lor.
Evident, lista poate continua. Pentru și mai multe idei despre cum puteți relaționa mai bine cu evaluatorul în timpul interviului, citiți și articolul 3 Ways to Instantly Connect With Your Interviewer.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam