Hot Now

Cum se creste moralul angajatilor in 7 pasi simpli

04 11 2010, Portal HR , Comenteaza, 4.011 afisari

Dincolo de bani, pozitii ierarhic superioare, autoritate si responsabilitate, autonomie si sens, angajatii mai au nevoie de ceva: un moral bun. Si cu totii o stim, ca mai ales cand vine vorba de serviciu, avem parte si de zile bune dar si de multe (uneori de prea multe) zile in care lucrurile par sa aiba o vointa independenta de orice competenta sau experienta a noastra.

Rutina sarcinilor poate fi adesea epuizanta si consecintele sunt cat se poate de vizibile: lipsa entuziasmului, a comunicarii reale, derularea mecanica a activitatilor, fara implicare si interes etc.

Cum se contrabalanseaza asta? Vestea buna este ca exista cateva metode la indemana, vestea „proasta” este ca trebuie aplicate in fiecare zi.

Iata ce poti face ca manager pentru a creste in fiecare zi moralul celor pe care ii coordonezi:

1. Fi prezent in sensul unei deschideri permanente care este comunicata catre si constientizata de cei din echipa ta. Arata ca iti pasa, ca problemele lor conteaza si ca vrei sa ii ajuti. Depaseste etapa afirmatiilor si implica-te.

2. Indulceste pilulele amare. Nu lasa ca un esec momentan sa afecteze atmosfera. Fii tu primul care face haz de necaz si ajuta-i pe cei din echipa sa regandeasca problema in alti termeni.

3. Promoveaza optimismul ca abordare preferata. Chiar si in situatii dificile (si mai ales in situatii dificile), e important sa ii ajuti pe cei din echipa sa vada partea plina a paharului si sa o ia de la capat.

4. Sarbatoreste realizarile. Nu e vorba aici neaparat de mese intinse si petreceri prelungite, ci de bucuria impartasita a lucrului bine facut si recunoasterea meritelor.

Citeste si restul articolului de pe HR Toolbox: Want Better Employee Morale: Encourage On  The Job Kindness ca sa vezi si restul pasilor de parcurs pentru a creste moralul angajatilor.

Ni se pare foarte interesanta ideea unei culturi a bunatatii intr-un sens cat mai pragmatic. Pe cand un decalog al bunatatii ca parte obligatorie din regulamentul de ordine interioara al organizatiilor?

Adauga comentariu

Cele mai noi

Săptămâna aceasta, discutăm despre cum va arăta viitorul organizațiilor și a departamentului de Resurse Umane, la o nouă ediție a evenimentului „HR UNCOVERED” În perioada 23 – 24 septembrie 2020, BusinessMark are plăcerea să vă invite la „HR UNCOVERED”, eveniment online în cadrul căruia se va discuta despre schimbările prin care organizațiile și departamantele de […]

Detalii

De puțină vreme, angajatorii pot beneficia de un ajutor unic de 2.500 de lei pentru fiecare telesalariat, pentru a le cumpăra acestora echipamentele de care au nevoie pentru a lucra de la distanță. În acest context, Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) a lansat un ghid cu pașii ce trebuie urmați pentru depunerea […]

Detalii

Studiul indică modificări semnificative ale riscurilor și priorităților. Talentul este perceput ca fiind unul dintre cele mai mari riscuri de către liderii unora dintre cele mai mari companii din lume. Majoritatea liderilor se concentrează pe asimilarea avantajelor de mediu obținute în perioada de carantină. Doar o treime dintre liderii intervievați privesc cu optimism perspectivele de […]

Detalii

Dacă până acum, în lunile de vară, piața muncii traversa o perioadă de stagnare în ceea ce privește locurile de muncă disponibile și interesul candidaților pentru acestea, putem spune că în vara anului 2020 lucrurile au stat cu totul altfel. Lunile iunie-august au fost marcate de o cerere mare din partea candidaților, care au fost […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter