Experimentand cu interactiunea si invatarea
Cunostintele si sinergia echipelor angrenate in diverse proiecte fac din ce in ce mai mult diferenta intre companii de succes si organizatii care abia supravietuiesc. De la individ si modalitatile in care invata acesta, focusul in cercetare trece catre ideea de invatare in echipa ca abilitate critica pe care nicio strategie de training nu o poate ignora.
Dar cum invata echipele? Cat de important este ca membrii echipei sa se cunoasca intre ei si sa fi lucrat anterior impreuna pentru ca succesul procesului de invatare sa fie optim? Intuitiv am raspunde ca e foarte important. Si daca ne dam seama de acest aspect, putem sa proiectam aceasta idee mai departe si sa intelegem si de ce este important ca echipele sa fie mentinute pe cat posibil in aceeasi formula. Din perspectiva aceasta, reorganizarile/ restructurarile au un efect la care putini se asteapta: procese de invatare ineficiente, rezultate mai mult decat modeste, flux relational intrerupt etc.
Afla mai mult despre aceste probleme. Citeste articolul de la Harvard Business School:
Repetition of Interaction and Learning: An Experimental Analysis
Data publicarii: 16 septembrie 2009
Autori: Bradley R. Staats, Francesca Gino, and Gary P. Pisano
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam