Hot Now
HR Pedia

Cunostintele si sinergia echipelor angrenate in diverse proiecte fac din ce in ce mai mult diferenta intre companii de succes si organizatii care abia supravietuiesc. De la individ si modalitatile in care invata acesta, focusul in cercetare trece catre ideea de invatare in echipa ca abilitate critica pe care nicio strategie de training nu o […]

Detalii

Suntem atat de obisnuiti cu ceea ce numim procesul de stabilire a obiectivelor in scopul managementului performantei, incat nu ne mai punem problema cat de eficient este el de fapt pentru performanta individuala si organizationala. Vestile deloc imbucuratoare sunt ca de multe ori face mai mult rau decat bine.

Detalii

Iata cateva dintre cele mai utilizate instrumente de dezvoltare cursuri online: Faceti click pe fiecare pentru a afla mai multe detalii.

Detalii

Organizatiile care au continuat si in vremuri de criza sa investeasca in dezvoltarea angajatilor incep sa isi recupereze investitia. Webcast-ul va include atat prezentarea influentei eforturilor de talent management asupra atitudinii angajatilor si performantei, cat si o analiza a implicatiilor implementarii acestor practici.

Detalii

Se vorbeste mult in cercetare despre eficacitatea liderului in domeniul financiar dar prea putin sau aproape deloc despre impactul pe care il are asupra capitalului uman.

Detalii

Abordari preferate in interviu: pune mare pret pe experientele sale anterioare si pe concluziile despre oameni pe care le-a tras de-a lungul vietii; utilizeaza interviul ca metoda de verificare a unor presupozitii; se bazeaza intr-o proportie periculoasa pe flerul sau in discutiile pe care le poarta;

Detalii

Abordari preferate in interviu: nu pune pret pe planul de interviu, pe definirea competentelor, pe scale de evaluare; se considera din start in masura sa evalueze si evalueaza in primele 3 minute ale discutiei, restul de 10 fiind preocupat de inchiderea interviului; nu este atent la starile emotionale ale candidatului si considera ca nu este […]

Detalii

Abordari preferate in interviu: lipsit de incredere in sine, sfarseste de multe ori prin a fi controlat de candidat; tendinta de a oglindi in mod exagerat comportamentele candidatului, fara sa reuseasca sa urmeze planificarea propusa anterior interviului;

Detalii

Abordari preferate in interviu: abordare de tip examen de admitere; majoritatea intrebarilor vor fi din registrul tehnic; nu valorizeaza notiunea de competenta si nu vizeaza observarea si inregistrarea de comportamente;

Detalii

Calitatea interviului si a evaluarii aferente sunt influentate intr-o masura covarsitoare nu doar de tipul de candidat cu care se discuta si masura in care intervievatorul reuseste sa controleze conversatia, ci si de tendintele pe care evaluatorul le are in interpretarea si filtrarea informatiilor.

Detalii

Descriere (aspecte dupa care poate fi recunoscut) : are o atitudine relaxata, dar fara sa fie obraznic; e stapan pe situatie si are un discurs aparent limpede si bine inchegat; stie cum sa isi puna in valoare exact realizarile relevante pentru jobul despre care se discuta;

Detalii

Aspecte dupa care poate fi recunoscut: vorbeste mult, nu lasa timp evaluatorului pentru intrebari; ii place sa povesteasca despre realizarile sale oferind foarte multe detalii si facand foarte multe paranteze; monopolizeaza discutia fortand-o sa se concentreze pe subiecte preferate (un proiect de succes etc.);

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter