Abordari preferate in interviu: lipsit de incredere in sine, sfarseste de multe ori prin a fi controlat de candidat; tendinta de a oglindi in mod exagerat comportamentele candidatului, fara sa […]
Abordari preferate in interviu: abordare de tip examen de admitere; majoritatea intrebarilor vor fi din registrul tehnic; nu valorizeaza notiunea de competenta si nu vizeaza observarea si inregistrarea de comportamente;
Calitatea interviului si a evaluarii aferente sunt influentate intr-o masura covarsitoare nu doar de tipul de candidat cu care se discuta si masura in care intervievatorul reuseste sa controleze conversatia, […]
Descriere (aspecte dupa care poate fi recunoscut) : are o atitudine relaxata, dar fara sa fie obraznic; e stapan pe situatie si are un discurs aparent limpede si bine inchegat; […]
Aspecte dupa care poate fi recunoscut: vorbeste mult, nu lasa timp evaluatorului pentru intrebari; ii place sa povesteasca despre realizarile sale oferind foarte multe detalii si facand foarte multe paranteze; […]
Aspecte dupa care poate fi recunoscut: evita sa dea detalii; foloseste multe expresii generale, lipsite de sens; nu elaboreaza, foloseste fraze scurte;
Aspecte dupa care poate fi recunoscut: cauta sa preia controlul discutiei prin modalitati de intimidare; vorbeste tare, fara sa fie intrebat; stabileste agenda discutiei si agreseaza evaluatorul cu tiruri de […]
Mai multe din aspectele enumerate mai jos se regasesc in comportamentul sau: ii tremura vocea/ mainile; raspunde de multe ori monosilabic la intrebari care necesita raspunsuri detaliate/ elaborate; are dificultati […]
Ca evaluator este esential sa controlati in permanenta discutia din timpul interviului. Atunci cand candidatul preia controlul (fie datorita agresivitatii excesive sau pasivitatii deranjante) este foarte putin probabil sa reusiti […]
Desi sunt adesea folosite ca si concepte sinonime, capitalul intelectual si capitalul uman sunt unul fata de celalalt in relatia multimii fata de unul dintre membrii sai. Capitalul uman este […]
Inevitabil, discutia de evaluare a performantei pare sa porneasca de la o premiza negativa. In contextul acesta este cat se poate de firesc ca angajatul sa se simta inconfortabil. Senzatia […]
Folosirea obiectivelor definite conform formulei SMART este in mod traditional considerata una dintre cele mai utile metode de dezvoltare a standardelor si monitorizare a performantei. Dincolo de suportul teoretic insa, […]