Hot Now

Idei esențiale pentru învățarea la locul de muncă

22 08 2019, Portal HR , Comenteaza, 1.288 afisari

Raportul Deloitte pe 2019 despre tendințele în managementul capitalului uman a atras atenția asupra unui aspect critic legat de învățare. Este imperativ ca organizațiile să schimbe modul în care angajații lor învață, dar pentru a face acest lucru trebuie să aibă întâi răspunsuri la următoarele întrebări:

  • Ce au angajații de câștigat din învățare?
  • Ce are organizația de câștigat?
  • Cum ajungem acolo?

 

Articolul de pe Training Industry de unde am preluat această idee, detaliază și care sunt cele mai importante aspecte care trebuie avute în vedere pentru ca învățarea să aibă loc diferit și toate părțile implicate să aibă de câștigat.

Iată și câteva din ideile care ne-au atras atenția:

  • cuvântul cheie rămâne „engagement” și asta presupune ca platformele de învățare folosite de companii (LMS) să fie mai mult decât colecții de cursuri și playere de conținut video;
  • mediul este mesajul, adică, pentru a ne asigura că un angajat valorizează o oportunitate de învățare, platforma de învățare trebuie să poată livra același conținut în formate diferite;
  • orice LMS trebuie să poată recomanda conținut utilizatorului în funcție de titulatura postului, locație, zonă funcțională, obiectiv de carieră sau chiar interes personal;
  • cercetări recente din domeniul psihologiei învățării au evidențiat că generațiile învață diferit; cei mai seniori preferă conținutul livrat în clasă, în vreme ce generațiile mai tinere preferă conținut livrat sub formă video și/sau ce poate fi parcurs repede (pe modelul filmulețelor de pe YouTube din categoria „Cum să”);
  • o experiență de calitate a angajatului se clădește în timp, presupune mai mult decât accesul la training, are la bază o întreagă filosofie care își face simțită prezența încă din prima zi;
  • accesul la o bibliotecă aglomerată de cursuri nu garantează succesul procesului de învățare, soluția fiind definirea unor trasee de performanță care cresc nivelul de implicare al angajatului și pot fi legate și de obiective organizaționale concrete;
  • învățarea trebuie să fie inclusă de la început în acel Employee value proposition și trebuie legată de obiectivele de carieră individuale ale fiecărui angajat în parte.

 

Descoperiți mai multe despre cum pot schimba companiile paradigma de învățare citind tot articolul Why Won’t Organizations Commit to Workplace Learning?

Adauga comentariu

Cele mai noi

BusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]

Detalii

SoftServe, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții digitale din Europa, care a intrat pe piața locală  în mai 2022 și a angajat deja aproape 70 de persoane în centrul de dezvoltare local, a accelerat procesul de recrutare și caută specialiști de top în tehnologii de ultimă generație precum Omniverse și Big Data. Potrivit […]

Detalii

Mullen anunță numirea Ancăi Iuhas în funcția de Head of Strategy, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate. În noul rol, Anca va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, consolidând produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor […]

Detalii

Dora, robotul de recrutare, dezvoltat de o echipă de experți, a ajuns la impresionanta cifră de 1 milion de interviuri, în încercarea de a simplifica și eficientiza procesul de recrutare pentru companii și candidați. Un robot de recrutare automatizeză sarcinile repetitive Dora este o unealtă de asistență pentru recrutori, care automatizează anumite sarcini și ușurează […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter