Începe cea de-a șaptea ediție a Școlii ADC*RO
45 de studenți au fost admiși la cea de-a șaptea ediție a ȘCOLII ADC*RO, care va începe în luna ianuarie și va dura patru luni de zile.
Pe parcursul ȘCOLII ADC, studenții vor participa la seminarii și tutorate susținute de unii dintre cei mai importanți directori de creație din România: Andrei Tripșa (Founder & Creative Partner Three), Adrian Preda (Creative Director Friends TBWA/Bucharest), Cătălin Dobre (Group Creative Director McCann Erickson România), Claudiu Dobriță (Creative Director Draftfcb București), Dorian Pascuci (Creative Director Havas Worldwide ADDV), Mihai Gongu (Creative Director GMP Advertising), Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director Publicis Bucharest), Sorin Trâncă (Managing Partner Friends TBWA/Bucharest), Ștefan Vasilachi (Head of Art Geometry Global) și Valentin Suciu (Partner & Creative Director Jazz Communication).
Cursurile Școlii se vor defășura în perioada ianuarie – aprilie 2015 și acoperă teme precum: strategie, structura unei agenții de publicitate sau concept, pe principalele medii de comunicare: TV, Radio, Print, Outdoor, BTL, Online. La sfârșitul școlii studenții își vor alcătui portofolii care vor fi evaluate de tutori pentru stabilirea unui clasament final, iar cei mai buni absolvenți vor avea șansa să efectueze stagii de internship în cadrul agențiilor implicate.
Lista celor admiși la ediția de anul acesta: Adina Aruştei, Adina Cirstea, Adrian Pașita, Alexandra Achim, Alexandru Bratu, Alexandru Macarescu Rotari, Alexandru-Victor Trifan, Alin-Gabriel Grămescu, Anca Barbu, Andrei Ionica, Aurora Gheorghita, Bogdan Daradan, Cătălin Leontie, Daniel Ileana, Denise Ene, Diana Andreea Duca, Diana Bercu, Dragoș-Ionuț Cristea, Elena – Nicoleta Munteanu, Elena Balaci, Elena Covali, Francisc Mocanu, George Mihaiu, Ion-Anton Georgescu, Ionuţ-Eduard Cîrstea, Iulia Georgescu, Iustin Nicolae Voina, Laura Corina Potopea, Maria Doda, Mihaela Chiselita, Mihai Torsan, Mirona Pintilie, Octavian Florea, Radu Gabriel Suciu, Raluca Ştefan, Raluca Stoica, Roxana Bejinariu, Roxana Teodoru, Ruxandra Manea, Ruxandra Melinte, Silvana Frȋnculescu, Silvian David, Silviu Antohe, Simona Miron și Teodor Petrișor Chiripuci.
Bursa integrală, în valoare de 500 euro, oferită de Grolsch pentru Școala ADC*RO a fost câștigată de Ion-Anton Georgescu, în urma unui examen neconvențional susținut la Institute, The Café, care a constat în trei probe care au testat creativitatea, dar și spontaneitatea studenților: “Choose your Superhero”, la care aceștia își alegeau un personaj și îl tranformau în endorser, “Connecting Brands”, o probă care s-a bucurat de mult succes, unde participanții făceau cele mai neobișnuite conexiuni între branduri existente și proba de întrebări-fulger- “Think Fast”. Selecția a fost făcută de Andrei Tripșa și Ștefan Vasilachi.
Școala ADC*RO este prima școală de concept din România, dedicată tinerilor interesați de domeniul publicității. Mai multe detalii despre tutori și despre portofoliile studenților din anii trecuți, găsiți pe www.scoalaadc.ro. Acesta este un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam