Hot Now

Înscrie-te la Hire Higher, cursul deschis de recrutare organizat de Career Advisor

23 03 2015, Career Advisor , 3 comentarii, 3.846 afisari

De peste 20 de ani lucrăm alături de voi în proiectele de recrutare și consultanță de management.

Pe 23 și 24 aprilie, vă invităm să discutăm despre employer și personal branding, despre rolul Social Media în procesele de recrutare 2.0, dar și despre strategii de selecție și intervievare care ne ajută să identificăm rapid profilurile performante.

Traineri

Luminița Roman și Mădălina Uceanu, consultanți Career Advisor, au pregătit acest workshop pentru a vă împărtăși experiența acumulată în mii de procese de recrutare, dar și pentru a vă ajuta să descoperiți soluții noi la problemele pe care le puteți întâmpina.

Agenda cursului

 1. Cum integrăm Employer Branding & Personal Branding

  • În ce piață recrutăm? Modificarea profilului în noul context: “candidat talentat – caut carieră nu job”;
  • Cum îți poți construi un brand personal eficient în interiorul și în exteriorul organizației, care să funcționeze ca un magnet de talente;
  • Ce așteptări au candidații de la procesul de selecție și care este rolul managerului în acest proces?;
  • Employer Branding 2.0 în era digitala: social media și blogul de companie ca instrumente de employer branding.

2. Profilul de performanță al postului și Evaluarea

  • “What does success look like?” – ce calități trebuie să aibă candidatul selectat pentru ca, după 6-12 luni, să fie considera angajat performant? – profilul de performanţă al postului vs. fișa de post;
  • Obiective SMART, competențe, motivație, valori;
  • De la identitatea din CV la candidatul din interviu: ce urmărim în selecția CV-urilor;
  • Interviul comportamental, structurat pe competenţe: elaborarea întrebărilor, metoda STAR;
  • Tehnici de sondare a motivației și valorilor;
  • Tipologii de candidați și evaluatori;
  • Erorile în evaluare și cum să le evităm;
  • A testa sau a nu testa.

3. De la poveste la realitate

  • Luarea deciziei de recrutare
  • Cum negociem
  • Planul de integrare în organizatie a noilor angajați

Organizator:

Career Advisor

Participanți:

La cursurile deschise Career Advisor au participat, în ultimii 5 ani, peste 100 de manageri și specialiști HR din companii precum Orange, BRD Bank, Auchan, Carrefour, Eureko, Forever Living Products, Heineken, Infineon, BRD, OTP Bank, Securitas, Ubisoft, Dacia, GDF Suez, RCI Leasing, AstraZeneca si multe altele. 

Pentru detalii suplimentare despre curs, vă așteptăm mesajele pe luminita.roman@careeradvisor.ro.

Comentarii (3)
  1. Pirvulescu Camelia spune:

    Buna! Sunt interesata de acest curs. Va rog sa ma anuntati pentru urmatoarea sesiune. Multumesc!

  2. MRaluca spune:

    Buna ziua,

    Imi puteti spune, va rog, unde va avea loc acest curs si care sunt criteriile de participare?

    Multumesc anticipat.

Adauga comentariu

Cele mai noi

–   Prima platformă de wellbeing ce reunește peste 100 de programe dedicate sănătății fizice și psiho-emoționale a angajaților și familiilor acestora; –   Segmentarea în premieră a programelor pe cele două categorii de generații care constituie mai mult de 75% din forța de muncă: Generația X și Millennials; –   Programele sunt accesibile în 40% în formatul atelierelor experiențiale și […]

Detalii

Este un drept al angajatorilor să le stabilească angajaților lor obiective de performanță profesională, dar este o obligație a acestora față de angajați, începând de la momentul angajării, să le arate care sunt criteriile de evaluare profesională și care e procedura. Printre elementele obligatorii ale regulamentului intern regăsim, de altfel, criteriile și procedura de evaluare […]

Detalii

Colorful.hr și BusinessMark lansează „Colorful.hr Annual Meetup”, eveniment ce va avea loc în principalele orașe ale României și în cadrul căruia se va discuta despre cele mai importante subiecte cu impact în salarizare. Seminariile vizează HR Managers & HR Directors, Payroll Managers, Manageri recrutare, Compensation & Benefits Managers, HR Specialists, Legal Managers, Directori Generali, Manageri […]

Detalii

Creativitatea, persuasiunea, colaborarea, adaptabilitatea și inteligența emoțională sunt cele mai căutate competențe soft în rândul noilor angajați, conform datelor furnizate de compania LinkedIN pentru anul 2020. Deși competențele soft sunt recunoscute la nivel internațional ca fiind esențiale pentru a evolua în câmpul muncii, peste 480 milioane de tineri nu își dezvoltă aceste competențe în viața […]

Detalii
Newsletter-ul Portal Hr

Rămâi conectat la ultimele tendințe în HR

Abonează-te la newsletter