Interactiunea din timpul interviului pune in joc atat emotiile inerente ale candidatului, cat si pe cele ale evaluatorului. Cu cat experienta in intervievare a evaluatorului este mai mica, riscul ca emotiile acestuia sa afecteze calitatea procesului din timpul interviului este mai mare.
Iata cateva din modalitatile in care emotiile intervievatorului pot afecta calitatea interviului:
In ceea ce il priveste pe candidat, studiile au aratat ca pe masura ce miza interviului creste vor creste si emotiile. Ceea ce este insa important de retinut, este ca fiecare persoana isi manifesta diferit emotiile. Un evaluator bun va reusi sa deosebeasca un tic emotional de o problema reala de comportament, filtrand astfel informatiile esentiale procesului de evaluare.
Iata cateva din manifestarile emotiilor in cazul candidatilor.
Evitati sa le interpretati negativ!
Incercati intotdeauna sa descoperiti masura in care aceste comportamente sunt cauzate de incarcatura emotionala a discutiei, sau constituie un viciu real de comportament care poate afecta performanta ulterioara a candidatului odata angajat.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o nouă schimbare în cadrul echipei locale de management, prin numirea lui Vlad Vlădescu în funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. „Sunt încântat să preiau acest rol și să lucrez în continuare cu echipa noastră talentată pentru a dezvolta strategii care să creeze […]
DetaliiAstăzi, pe o piață din ce în ce mai competitivă, brandul de angajator joacă un rol strategic în promovarea și poziționarea companiilor, dar și în atragerea de talente noi și păstrarea angajaților valoroși actuali. Pe 5 aprilie, Employer Branding Conference 2023, cel mai important eveniment de profil din România, oferă profesioniștilor din HR oportunitatea de […]
DetaliiDiscuțiile despre salarii sunt în general tabu, însă în ultimii doi ani, dorința României de a se alinia la tendințele europene privind transparentizarea salariilor a dus către conversații mai deschise, astfel încât angajații să fie conștienți de valoarea lor din punct de vedere profesional. În acest sens, 9 din 10 angajați spun că își doresc […]
DetaliiBusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința „Tomorrow@work”, ce va avea loc marți, 21 martie 2023, la București – JW Marriott Grand Hotel, cât și online. Peste 20 de specialiști români și internaționali vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem […]
Detalii