Secțiune susținută de

Lansarea programului Secundă – viață

Portal HR \ Actual \ Lansarea programului Secundă – viață

Programul Secundă – viață este o premieră în România și reprezintă un mecanism inovator de strângere de fonduri conceput de Leo Burnett. Secundă – viață oferă atât companiilor interesate, cât și industriei de publicitate posibilitatea de a se implica direct în susținerea diverselor cauze
sociale.

Mecanismul Secundă – viață constă în cedarea contravalorii media a unei secunde din spoturile TV către o cauză umanitară. Spoturile mărcilor participante în cadrul programului vor purta sigla Secundă Viață, marcând implicarea acestora în susținerea cauzei alese.

”Diferența dintre o reclamă TV standard de 30 de secunde și aceeași variantă de 29 de secunde este insesizabilă pentru spectator, însă poate face toată diferența pentru o cauză umanitară. Contravaloarea unei secunde reprezintă 1/30 din costul de difuzare al spotului (deci ~3% din bugetul de TV). Deoarece costul unui spot TV este calculat în funcție de audiențe, publicul este cel care practic ajută doar uitandu-se la TV. Cu cât audiențele sunt mai mari, cu atât suma pusă în slujba cauzei umanitare devine mai mare! Altfel spus: doar uitându-se la reclame, publicul
face ca mărcile să ajute cauzele umanitare!”, a adăugat Victor Stroe, Planning Director, Leo Burnett.

Campania de strângere de fonduri pentru fundația fondată de Mihai Neșu, prin mecanismul Secundă Viață, a fost inițiată și susținută de Gazeta Sporturilor. Astfel, ”Secundă – viață pentru Fundația Mihai Neșu” deschide seria campaniilor marca Secundă – viață și se alătură eforturilor
de a ajuta oamenii imobilizaţi în scaune cu rotile să aibă o viaţă mai bună.

”Dorința de a-i ajuta pe ceilalți, dorința de a da viață speranțelor a fost motorul acestei initiative de suflet pentru noi. Secundă – viață este mai presus de toate o modalitate prin care industria de publicitate folosește mecanismele proprii în scop umanitar. Avem toată încrederea
că tot mai multe mărci se vor alătura demersului nostru pentru că fiecare secundă contează. Iar Secundă – viață poate schimba vieți.” a adăugat Ioana Iordache, CEO Leo Burnett.

Primele mărci care au acceptat să se alăture programului Secundă – viață și astfel să sustină Fundația Mihai Neșu sunt: AXA Asigurări și Gazeta Sporturilor.

Pentru detalii suplimentare despre program, vă rugăm accesați www.secundă-viață.ro.

Data articol: iunie 22, 2012

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam