Ministerul bunului simț
Pentru luna iunie, vă recomandăm o apariție recentă de la Editura Publica, o lectură care nu doar vă va aduce zâmbetul pe buze, ci vă va oferi și soluții practice pentru a scăpa de birocrație.
Mail multe informații despre Ministerul bunului simț de Martin Lindstrom:
În timpul pandemiei de COVID-19, serviciile de securitate din aeroporturi le-au permis pasagerilor îmbarcarea cu cantități nelimitate de dezinfectant pentru mâini, dar au menținut limita de 100 de mililitri pentru toate celelalte lichide. Ai nevoie de o drujbă ca să-ți scoți din ambalaj noua pereche de căști. Ești la cea de-a opta întâlnire online pe ziua de azi, fereastra Zoom se tot blochează și, dacă mai auzi o dată „Nu, stai; nu, începe tu”, o să faci o criză de nervi. Dar mai întâi trebuie să asculți o interminabilă prezentare în Power Point pe care toată lumea pretinde că a citit-o, dar pe care n-a citit-o nimeni de fapt și care putea fi rezumată într-o pagină.
Ce s-a întâmplat cu bunul-simț? Cum îl putem recupera? Din câte se pare, companiile au ajuns să fie atât de prinse în mrejele propriilor probleme generate intern și atât de asaltate de mormanele de birocrație, încât și-au pierdut din vedere obiectivul esențial. Și ajung, inevitabil, să plătească prețul pentru asta.
Martin Lindstrom vine cu multe exemple din viața reală în care bunul-simț corporativ a fost abandonat și ne oferă planul său ingenios de a reda logica – și decența – acelor companii și persoane care au cea mai mare nevoie de ele. Lectură obligatorie pentru managerii din ziua de azi, dar și pentru angajați, Ministerul Bunului-simț este amuzantă, antrenantă și extrem de practică.
Ce spun cei care au citit-o:
Cu inteligență și umor, Lindstrom susține că lipsa de empatie și acceptarea oarbă a politicilor, tehnologiei, regulilor și regulamentelor în companiile noastre ne fac să judecăm greșit, să distrugem experiența și satisfacția consumatorului și să deteriorăm cultura organizațională. Dacă vrei să mergi pe drumul drept către loialitatea clientului și succes financiar, citește această carte. Este un mod extraordinar de a-ți reaminti că e de bun-simț ca afacerea ta să aibă o față umană. — Liz Wiseman, autoarea cărții Multipliers and Rookie Smarts, bestseller New York Times
Să râzi în hohote când citești o carte de management nu este o experiență pe care o trăiești în fiecare zi, dar, când am citit Ministerul Bunului-simț, mi s-a întâmplat de zeci de ori. Abordarea „de bun-simț” a lui Martin Lindstrom este inteligentă, amuzantă și absolut practică. Cartea pune la dispoziție o modalitate de a implica angajații în refacerea unor sisteme poticnite, astfel încât munca lor să devină mai productivă, iar clienții, mai mulțumiți. — Amy C. Edmondson, profesor la Harvard Business School, autoarea cărții The Fearless Organization
Lectură esențială pentru noi toți, cei care ne simțim copleșiți de birocrație la locul de muncă și care dorim să ne îmbunătățim calitatea vieții la serviciu. — Arianna Huffington, fondator și CEO Thrive Global, autoarea cărții Thrive
Citește un fragment și comandă cartea aici.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam