O metodă simplă și economică pentru a crește implicarea angajaților în 2016
Pe masură ce competiția companiilor pentru angajați bine pregătiți și activi a crescut, tot mai multe cercetari și studii în domeniul resurselor umane le arată acestora principalele schimbări pe care le pot face pentru a crește gradul de implicare a salariaților. Conform studiilor, sentimentul că ești apreciat este în topul celor trei elemente care determină implicarea la locul de muncă.
În cazul în care compania urmărește creșterea performanței, inclusiv prin motivarea și stimularea angajaților, există câteva metode simple și deloc costisitoare pentru a face acest lucru. Un astfel de intrument este acordarea de tichete de masa de la Up România. Sistemul de achizitionare și implementare a tichetelor este extrem de simplu, iar echipa Up România are cele mai eficiente servicii.
Tichetele de masă funcționează pentru angajați ca un beneficiu extra salarial, dar și ca un stimul. Acestea le cresc puterea de cumpărare în achiziția de produse alimentare. Prin accesul la o rețea considerabilă de magazine, folosirea tichetelor de masă este facilă și la îndemână. În plus, salariații își pot folosi tichetele de masă pentru a lua prânzul, acestea fiind acceptate de un mare număr de restaurante, dar și companii de catering. În mod obișnuit, posibilitatea de a lua prânzul împreună sporește spiritul de echipă și atașament, ceea ce înseamnă un colectiv mai unit și mai eficient.
Pentru angajatori, folosirea tichetelor de masa este la fel de benefică. În primul rând, statul sprijină o astfel de masură prin deduceri fiscale considerabile, o companie putând economisi până la aproximativ 40% prin faptul că tichetele de masă au 0% contribuții sociale și patronale. Astfel, un angajator are costuri mult mai mici cu venitul brut la același venit net acordat.
Utilizarea tichetelor de masă ca beneficiu extra salarial poate constitui astfel o optiune financiară, dar si umană de recompensare, recunoastere și stimulare a angajaților care, în mod cert, se va reflecta și in performanța și implicarea acestora.
Despre Up România
Up România își propune să ofere clienților și partenerilor săi servicii integrate care sa le simplifice interacțiunile, procesele, deciziile, adoptând o atitudine de întelegere profund umană a nevoilor acestora și susținând bunele practici de responsabilitate socială. Misiunea noastră este să aducem valoare prin empatie, printr-o înțelegere a nevoilor și o atitudine deschisă față de clienți și parteneri. Valorile noastre ne ghidează în toate acțiunile. În servicii, responsabiliatea este o valoare cheie pentru că ea este sinonima cu… însăși acțiunea de a presta servicii. Responsabilitatea înseamnă o asumare curajoasă a unor sarcini suplimentare pentru a face viața mai simplă celorlalți. A înțelege ce-și doresc clienții este premiza pentru soluții care să conteze și să facă diferența pentru ei.
Intră pe www.upromania.ro și comandă tichete de masă pentru salariații tăi!
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam