Participă la Conferința Customer Experience 2024
Care este echilibrul potrivit între experiența digitală și cea umană în serviciile oferite clienților? Este o întrebare pe care și-au pus-o de ani de zile liderii companiilor care pun clienții în centrul acțiunilor lor. De când inteligența artificială a devenit un nou membru al echipei, această întrebare a devenit mai actuală ca niciodată.
Interacțiunea umană care a fost mult timp factorul de baza la dezvoltarea actiunilor de loializare și retenție a clienților a inceput sa lase loc interactiunii digitale. Patru dintre liderii mondiali ai Customer Experience, Ian Golding, Mohamed Latib, Stefan Osthaus și Codin Caragea vor fi prezenți la cea de-a doua ediție a CX Conference Bucharest 2024, care se va desfășura între 16-17 octombrie. Aceștia vor explora împreună cu Clevel și profesioniști CX balanța dintre experiența umană și cea digitală în elaborarea strategiilor de afaceri pentru a crește atât loialitatea, cât și retenția clienților și angajaților, respectiv profitul companiilor.
Acest eveniment, dedicat promovării bunelor practici și inițiativelor de Customer Experience (CX) atât din România, cât și la nivel internațional, revine pentru a doua ediție, oferind o platformă de învățare și schimb de experiență de excepție.
Timp de două zile, participanții vor descoperi cum tehnologia poate fi integrată eficient pentru a crește atât loialitatea, cât și retenția clienților și angajaților cu impact pozitiv in profitul companiilor.
Speakerii vor aduce exemple practice despre cum simplificarea proceselor duce la servicii mai rapide, cum instrumentele moderne îi susțin pe angajați să ofere o asistență mai bună clienților, cum o comunicare eficientă facilitează colaborarea și cum personalizarea experiențelor duce la o satisfacție sporită a clienților.
Prima zi a evenimentului va oferi participanților oportunitatea de a se conecta cu lideri și profesioniști din diferite domenii și de a se inspira din inițiativele și bunele practici prezentate de invitați, care vor dezvălui care sunt perspectivele, provocările și metodele inovatoare de implementare a tehnologiei în strategia de experiență a clienților.
Unul dintre momentele importante ale Conferinței este dat de prezentarea rezultatelor Studiului „Maturitatea CX în România 2024”, realizat de către Customer Experience România în colaborare cu Staffino. Aflat la a doua ediție, studiul explorează cei șase piloni ai experienței clienților, de la strategia CX la cultura organizațională, journey-ul clienților și angajaților, procese și tehnologii utilizate pentru dezvoltarea experienței clienților.
„Managementul experienței clienților (CX) este încă o profesie și o disciplină în evoluție la nivel global. Este clar din prima conferință CX de la București din 2023 că pasiunea, dorința și angajamentul față de CX sunt foarte vii și puternice în România. Acest studiu de maturitate evidențiază care va fi accentul în 2024 și ulterior privind experiența clienților.” – Ian Golding, CX Global Professional.
In a doua zi a evenimentului Mohamed Latib, Stefan Osthaus și Codin Caragea vor oferi participanților in cadrul a 3 workshopuri informații noi și practice, care să îi susțină în dezvoltarea planurilor de acțiune centrate pe clienți și să le poziționeze compania înaintea competiției.
CX Conference Bucharest 2024 promite să fie o oportunitate de neratat pentru participanti ca sa intre in contact cu lideri și specialiști care au dezvoltat strategii care stimulează creșterea businessului, retenția și loialitatea clienților și angajaților, prin integrarea tehnologiilor în strategia de afaceri și oferirea de experiențe excepționale clienților.
Într-o piață globală, unde fiecare experiență contează, CX a devenit diferențiatorul principal dintre companiile de succes și cele care rămân în urmă. CX Conference Bucharest 2024 este ocazia perfectă să înțelegi cum să creezi experiențe remarcabile pentru clienți și cum să îți poziționezi afacerea înaintea competiției.
CX Conference Bucharest 2024 este un eveniment organizat de Customer Experience România, în parteneriat cu organizații profesionale internaționale din domeniu, care dezvoltă standardele globale de Customer Experience: Customer Institute, Customer Experience Professionals Association, Awards International, Customer-Centricity World Series și Customer Experience Magazine. Agenda completă și detaliile privind înregistrarea la eveniment pot fi găsite pe site-ul conferinței: https://cx-conference.ro.
Newsletter-ul Portal HR
100% fără spam