Mereu în căutare de idei care să ne inspire, am descoperit de curând o carte despre modul în care marketingul schimbă modul în care percepem realitatea prin intermediul poveștilor pe care ni le spune. Și pentru că tehnicile de marketing sunt esențiale pentru construirea unui brand de angajator puternic, vă recomandăm și vouă azi Războiul poveștilor de Jonah Sachs, tradusă și la noi de cei de la Black Button Books.
Războiul poveștilor descrie supremația tacită a marketingului de mobilizare, de la începuturile unor companii ca Volkswagen, Apple și Nike, până la inovațiile virale Yes We Can, mișcarea Tea Party, The Story of Stuff și Patagonia. Cartea oferă trei instrumente simple pe care orice brand le poate folosi pentru a reuși să-și câștige fani și să devină iconică: Fii interesant, Spune adevărul și Trăiește adevărul.
Fidel titlului, volumul lui Jonah Sachs conduce cititorul în lumea poveștilor captivante, esențiale: Moise, Bhagavad Gita, bomba atomică, Primăvara Arabă și ascensiunea neașteptată a marketingului viral. Oferind informații din neuroștiință, mitologie comparată, istoria advertisingului și psihologie, Războiul poveștilorreușește, ca orice poveste bine spusă, să distribuie cititorul în rolul unui erou improbabil, dar cu potențial de a contribui în mod cu adevărat semnificativ la schimbarea lumii.
Din postura de cofondator al companiei Free Range Studios, Jonah a ajutat sute de branduri și cauze umanitare să pătrundă în conștiința publicului prin campanii memorabile. Legendarele sale clipuri virale The Meatrix și The Story of Stuff au atras atenția a peste 65 de milioane de oameni asupra unor probleme sociale esențiale. Un inovator constant, poveștile și site-urile create de el au fost premiate în numeroase rânduri la Festivalul de Film South by Southwest.
Articolele și opiniile lui Jonah Sachs au apărut în The New York Times, The Washington Post, la CNN, FOX News, Sundance Film Festival, NPR și în Fast Company Magazine, care l-a numit unul dintre cei mai influenți 50 de inovatori pe plan social. Locuiește în Oakland, California.
Peste 60% dintre tinerii cu vârsta între 15 și 24 de ani de la nivel global (830 de milioane de persoane) nu vor avea competențele necesare pentru piața muncii în 2030, inclusiv cele pentru tranziția la economia verde, arată raportul ”Why the world needs to upskill young people to enable the net zero transition”, realizat […]
DetaliiAproximativ 500.000 de căutări au fost făcute, de la începutul anului, pe eJobs.ro de către candidații aflați în căutarea unui loc de muncă. Numărul este în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut, evoluție reflectată și în nivelul aplicărilor înregistrate în luna ianuarie, când a fost depășit pragul de 1 milion. Prima lună din […]
DetaliiCătălina Dodu se alătură EY România ca Partener în cadrul departamentului de Consultanţă,începând cu luna februarie 2023. Bogdan Ion, Country Managing Partner EY România și Moldova și Chief Operating Officer pentru EY Europa Centrală și de Sud-Est și Regiunea Asiei Centrale: „În calitate de Cybersecurity Leader pentru EY South Cluster şi Tehnology Consulting Leader pentru […]
Detalii82% dintre angajați ar renunța la locul de muncă din cauza unui manager nepotrivit FUTURE Manager – programul ce ajută tinerii și profesorii să își dezvolte competențele de lideri. FUTURE Manager este programul gratuit care se lansează în România pentru studenții și profesorii universitari care doresc să își dezvolte competențele de management și să fie […]
Detalii